اقبال عباسی گفت: همه ما در برابر این شهدا مسئولیم و اگر در مسیر اقتدار نظام و ظهور حضرت ولی عصر(عج) کم کاری کنیم باید به این شهدا پاسخگو باشیم.
کد خبر: ۹۱۵۱۹۴۲
|
۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ شهید گمنام که تنها 21 سال سن داشت و در عملیات رمضان در محل شرق بصره به شهادت رسیده بود، دیروز در میان شور و استقبال مردم شهرستان فارسان وارد این شهر شد.

 ابتدا مردم شهرستان فارسان میزبان این شهید بودند و پس از یک شب مهمان نوازی مردم شهر فارسان پیکر مطهر این شهید دفاع مقدس راهی شهر جونقان شد.

مردم روستاهای چلیچه و راستاب که در مسیر عبور این شهید بودند برایش سنگ تمام گذاشتند و همچون برادر خود این شهید را به آغوش کشیدند و اشک ریختند و نهایتا شهید در میان شور و استقبال مردم شهر جونقان وارد این شهر شد و در محل دانشکده فنی دخترانه شهر جونقان به خاک سپرده شد.

اقبال عباسی روز گذشته در آئین تشییع و تدفین این شهید گمنام در آموزشکده فنی و حرفه ای دختران جونقان اظهار داشت: حضور پرشور مردم در آئین تشییع شهدای گمنام نشان داد که مردم ادامه دهنده راه شهدا هستند و شهید گمنام، گمنام نیست و همه مردم خانواده او هستند.

وی گفت: شهدا آبرو، حیثیت، مملکت، نظام و دین ما را حفظ کردند و شرکت در آئین خاکسپاری این شهدا نشان دهنده این است که راه و اهداف شهدا را دنبال می‌کنیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم، اظهار کرد: باید بدانیم که شهدا برای چه به میدان جنگ رفتند و ادامه دهنده راه آنها باشیم نه برای دستیابی موقعیت، پست و مقام با همدیگر درگیری داشته باشیم.

عباسی با تاکید بر اینکه شهدا از جان خودشان به نفع نظام، کشور و مردم گذشتند افزود: این نشان دهنده ایثار واقعی شهداست.

وی ادامه داد: همه ما در برابر این شهدا مسئولیم و اگر در مسیر اقتدار نظام و ظهور حضرت ولی عصر(عج) کم کاری کنیم باید به این شهدا پاسخگو باشیم.

 

ارسال نظرات