مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه کربلا مازندران گفت: بسیج کارگری پیگیر حل مشکلات اشتغال و رونق مراکز تولیدی است.
کد خبر: ۹۱۵۱۹۴۱
|
۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۲

به گزارش سرویس بسیج کارگری خبرگزاری بسیج از مازندران،اصغر قلیان در حاشیه بازدید از نمایشگاه پوشش ایرانی اسلامی در قائمشهر در گفت و گو با خبرنگار ما  با اشاره به سال رونق تولید که رهبرمعظم انقلاب امسال را به این شعار نامگذاری کردند،گفت: برپایی دومین نمایشگاه پوشش ایرانی اسلامی در راستای حمایت از تولید کنندگان می باشد.

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه کربلا  در ادامه سخنان خود یکی از اهداف نمایشگاه را ترویج عفاف و حجاب دانست و اظهار کرد: امسال علاوه بر غرفه های فروش پوشاک، غرفه های قرانی ، جنگ شادی و نیز پاسخ به شبهات هم برپا شده بود که مورد استقبال مردم قرار گرفت.

قلیان با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا مردم از کالای ایرانی استفاده کنند ،خاطر نشان کرد: استفاده از کالای ایرانی باعث حمایت از کارگرانی که در کارخانه ها کار می کنند می باشد.

وی با تصریح براین مطلب که بسیج کارگری پیگیر حل مشکلات اشتغال در استان و رونق مراکز تولیدی است، یادآور شد: با توجه به اینکه نمایشگاه پوشش ایرانی اسلامی در قائمشهر مورد استقبال مردم قرار گرفت، و طبق برنامه ریزی های  صورت گرفته در طول سال ، در تلاش هستیم نمایشگاه های عفاف و حجاب را در سطح شهرستان های استان  هم برپا کنیم تا مردم بتوانند از تولیدات داخلی استفاده کنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها