حسینی در کلاس اموزش مفاهیم قران. کریم حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد:

مهمترین ابزار در مدیریت و پذیرش مسئولیت ها "سعه صدر " است

حسینی در کلاس اموزش مفاهیم قران کریم حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد با تصریح اینکه مهمترین ابزار در مدیریت و پذیرش مسئولیت توسط انسان‌ها از قبیل پدر و مادر بودن را سعه صدر است، اظهار داشت:هرچه قدر استانه تحمل ما بالاتر باشد در زندگی موفق‌تر خواهیم بود.
کد خبر: ۹۱۵۱۹۱۲
|
۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۵:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، دوره اموزش مفاهیم قران کریم به همراه درک معنای عبارات و ایات قران به همت مسئول عقیدتی در حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد در حال برگزاری می‌باشد.
"حسینی"در این دوره اموزشی در تشریح اهمیت "شرح صدر" در زندگی ان را داشتن استانه تحمل بالا عنوان نمود و افزود:موسی پیامبر الوالعزم نیز در زمان برگزیده شدن به رسالت خود با بیان "رب الشرح لی صدری"سعه صدر را از خداوند درخواست نمود.
وی درادامه با بیان اینکه خیلی از عصبانیت‌ها، بی حوصلگی‌ها و دردسر‌ها به خاطر عصبانیت و نبود سعه صدر است، خاطرنشان کرد:هرچه قدر استانه تحمل ما بالاتر باشد در زندگی موفق‌تر خواهیم بود.
این مربی قران در ادامه مهمترین ابزار در مدیریت و مسئول بودن انسان‌ها از قبیل: پدر و مادر بودن را سعه صدر اذعان نمود.
وی در ادامه به تشریح عوامل موفقیت دایمی و احساس رضایت در همه شرایط زندگی پرداخت و رفاقت با خدا و داشتن اخلاص در عمل همراه با نیت الهی، دادان رنگ خدایی به کارها، اعتقاد و باور به ماندگاری انچه نزد خداوند است وزوال و فنا پذیری چیز‌های دنیایی را از عوامل ان برشمرد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات
آخرین اخبار