فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران در مراسم معارفه فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهریار:

انقلاب اسلامی قدرت استکبار را درهم شکست

مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه مقاومت شهرستان شهریار با حضور سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران، نورالله طاهری فرماندار شهرستان شهریار، خانواده معظم شهدا و مسؤلین شهرستانی در اردوگاه شهید منتظری برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۱۸۷۹
|
۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴

به گزارش سپاه تهران خبرگزاری بسیج  به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران، آئین تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید ناحیه شهریار با حضور فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران،  جمعی از فرماندهان، فرماندار شهرستان شهریار، خانواده های شهدا و بسیجیان، برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ فیاض الهیاری با حفظ سمت فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس به سمت فرماندهی جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهریار منصوب و از زحمات سرهنگ یامینی در طول دوران خدمت تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران در این مراسم اظهار داشت: در گام دوم انقلاب اسلامی شاهد بروز و ظهور مؤلفه‌ها و اتفاقات مختلفی با منشاء انقلاب و تفکر حضرت امام(ره) هستیم و انقلاب با شکل‌گیری خود موازنه قدرت در دنیا را به هم زد و بسیاری از هیمنه‌های به وجود آمده در  اذهان عمومی را شکست.

وی افزود: امروز تحقیرآمیزترین دولت‌های استکبار را مشاهده می‌کنیم و این زمان را درک می‌کنیم و تمام موفقیت‌ها و بازدارندگی پایدار مستحکم انقلاب اسلامی مدیون مؤلفه مقاومت است و البته فرهنگ مقاومت مدیون خون شهداست.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: در اندیشه امام هزینه سازش بسیار بالاتر از مقاومت است،   و کشورهای مختلف دنیا به این نکته پی‌ برده‌اند و معتقدند ایران روزبه‌روز ارتقا پیداکرده  و مقاومت طبق اندیشه امام(ره)، امری ممکن است.

سردار حسن‌زاده خاطرنشان کرد: ۴۰ سال تجربه‌شده هر چه مقاومت کنیم موفقیت بیشتری حاصل می‌شود و هرجا سازش و از نگاه انقلابی عدول کردیم متضرر شدیم و برجام این نکته را به ما متذکر شد که این آمریکا همان آمریکای تعریف شده حضرت امام خمینی(ره) است.

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار