فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: در این چهل سال، انقلاب اسلامی قدرت های پوشالی استکباری و استعماری را شکست داده و آنها در مقابل جمهوری اسلامی به زانو درآمده اند.
کد خبر: ۹۱۵۱۸۶۷
|
۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰

2297840_400.jpg (1280×720)

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ سرهنگ پاسدار محمدرضا عسگری فرمانده سپاه ناحیه اراک در جمع فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج اراک گفت:سرنگونی پهپاد آمریکائی باعث عقب نشینی دشمن از مواضع خود شد.

وی با بیان اینکه تکلیف گرایی ملت ایران ما را به این درجه از اقتدار و عظمت رسانده است افزود: وقتی بر مبنای تکلیف گرایی کار انجام دهیم به نتیجه فکر نمی کنیم و تاریخ تکلیف گرایی را در صحنه های مختلف به خوبی نشان داده است.

فرمانده سپاه ناحیه اراک دفاع رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی و دفاع از حرم و امنیت کشور را نتیجه تکلیف گرایی دانست و گفت: حادثه کربلا نتیجه تکلیف گرایی امام حسین(ع) در برابر اسلام بود و انقلاب اسلامی برگرفته از نهضت امام حسین است.

وی با تأکید بر اینکه پیروزی های بزرگی که تاکنون در انقلاب کسب کردیم نتیجه مقاومت و ایستادگی است افزود: در مراسم ارتحال امام مقام معظم رهبری به خوبی مقاومت را تبیین کردند و در این چند وقت اخیر به خوبی نمودها و نتایج مثبت آن را دیدیم.

سرهنگ عسگری با اشاره به برخورد مقام معظم رهبری با نخست وزیر ژاپن بیان داشت: این رفتار نشان از عظمت و اقتدار نظام اسلامی است و اینها ثمره خون شهدا است و باید در حفاظت از این ارزش ها به درستی تلاش کنیم.

وی با تأکید بر اینکه امروز کشور در شرایط پیچیده ای قرار دارد گفت: تمام قدرت های جهانی به دنبال ضربه زدن بر پیکره اسلام و انقلاب اسلامی هستند و در این چهل سال، انقلاب اسلامی قدرت های پوشالی آنها را شکست داده و آنها در مقابل جمهوری اسلامی به زانو درآمده اند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک در پایان خاطر نشان کرد: لباس بسیج و سپاه لباس جهاد است و هرکس این لباس مقدس را بر تن دارد باید با تمام وجود در راه انقلاب و ملت جهاد و فداکار کند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات