حجت الاسلام طائب گفت:وقتی مردم در عرصه حاضر باشند ، خدا کاری می‌کند که ترامپ رئیس جمهور ابرقدرت جهان ، نخست وزیر ژاپن را مجبور می کند نامه رسان شود ولی رهبر معظم انقلاب چنان با صلابت برخورد می کند که نخست وزیرژاپن ،نامه را از روی میز بر می دارد و در زیر پایش می گذارد.
کد خبر: ۹۱۵۱۸۳۸
|
۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه؛ حجت الاسلام مهدی طائب رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار،در مسجد مقدس زاده شهرستان ساوه به مناسبت شهادت امام جعفر صادق علیه السلام و سالگرد شهدای هفتم تیر گفت: شهید بهشتی عالم عامل، عادل و بصیر بود که امام خمینی(ره) فرمود: " بهشتی ، یک ملت بود."

وی افزود: به گفته شاهدان صحنه انفجار حزب جمهوری اسلامی، شهید بهشتی لحظاتی قبل از انفجار گفته بود: " بوی بهشت می آید"

حجت الاسلام طائب بیان کرد : ظهور زمانی رخ می دهد که امام زمان (عج) طبق دعای عهد مجبور نشود تقیه کند و آنچنان یاوران و قدرتی داشته باشد که از حق نگذرد.

وی ادامه داد: شرط دیگر این است که این بار دیگر ذخیره خدا ، شهید نشود و باطل را شکست دهد.

این استاد حوزه و دانشگاه اظهار کرد: در زمان امام محمد باقر(ع) هم بسیاری از مسلمانان فکر می کردند زمان ظهور و خروج ائمه اطهار علیهم السلام بر ضد مستکبران و گسترش عدل و داد است و از همین فرصت بنی عباس استفاده کردند و حکومت را به دست گرفتند.

وی افزود:  منصور برای اینکه خود را مرتبط با پیامبر اکرم(ص) معرفی کند چندین بار امام جعفر صادق(ع) را به کاخ خود دعوت کرد و با غضب شمشیر را بالا ببرد ولی ضربه نزد و مدعی می شد که پیامبر اکرم(ص) شفاعت کرد.

حجت الاسلام طائب گفت: منبر جامعه اسلامی امروز  سیاسی نباشد ، دیگر دینی نخواهدبود باید در منبرها ، شمر و یزید عصر را رسوا کرد.

وی ادامه داد: وقتی مردم در عرصه حاضر باشند ، خدا کاری می‌کند که ترامپ رئیس جمهور ابرقدرت جهان ، نخست وزیر ژاپن را مجبور می کند نامه رسان شود ولی رهبر معظم انقلاب چنان با صلابت برخورد می کند که نخست وزیرژاپن ،نامه را از روی میز بر می دارد و در زیر پایش می گذارد.

رئیس شورای قرارگاه عمار بیان کرد: آمریکایی ها ، کشتی نفتی ژاپنی و قطری را منفجر کردند تا آنها در سازمان ملل بر ضد ایران شکایت کنند ولی آنها پس از دیدار با رهبر معظم انقلاب، شجاعت مخالفت با آمریکا پیدا کردند و از ایران شکایت نکردند.

وی افزود: وقتی خدا را یاری کنیم خدا هم ما را یاری می کند .

وی در پایان  با تاکید بر لزوم مبارزه با فساد  خاطرنشان کرد: رئیس قوه قضائیه، چون ساده زیست است به یاری خدا می تواند با اشرافیت مبارزه کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات