خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

ساقط کردن پهباد قدرت ایران را به جهان نشان داد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: ساقط کردن پهباد قدرت ایران را به جهان نشان داد.
کد خبر: ۹۱۵۱۸۲۵
|
۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷

حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: مقابله با فساد از جمله مهمترین تأکیدات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان قضائی قرار داشت و با توجه به این تاکید مسئولان این قوه باید همه توان خود را به کار گیرند.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص توجه کارکنان قوه قضائیه به سخنان مراجعان و شاکیان اضافه کرد: برخورد با لطافت با مراجعان، صدور حکم با قاطعیت، دقت در انتخاب قاضی از جمله دیگر تأکیدات رهبر معظم انقلاب بود که مسئولان قضائی در این خصوص باید اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی با تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، این امام همام را عامل تربیت دانشجویان علوم دینی در راستای توسعه فرهنگ متعالی اسلام برشمرد و بیان کرد: امام صادق (ع) در طول حیات پربرکت خود، بهترین فرصت را برای تبلیغ دین انتخاب و افزون بر چهار هزار دانشجوی علوم دینی تربیت کردند که در نوع خود بی نظیر است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی همچنین با اشاره به پاسخ صریح و قاطع رهبر معظم انقلاب به نخست وزیر ژاپن در خصوص ترامپ، گفت: این فرمایش معظم له، عامل خواری و ذلت آمریکایی‌ها شد و آبروی آنان را برد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: پس از این پیام قاطع نیز پهپاد آمریکایی به خوبی توسط نیروهای مسلح کشورمان سرنگون شد که قدرت روزافزون ایران را نشان می‌داد.

انتهای پیام

ارسال نظرات