مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: حقوق بشر آمریکایی یک شعار پوشالی بیش نیست.
کد خبر: ۹۱۵۱۸۰۱
|
۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲

حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: حقوق بشر آمریکایی یک شعار پوشالی و ادعای دروغین بیش نیست و ماهیت این قبیل ادعاهای استکبار جهانی برای ملت‌ها روشن شده است.

وی افزود: حقوق بشر و شعارهایی از این دست مهم‌ترین دستاویزی است که قدرت‌های بزرگ جهان برای زیر سلطه بردن ملت‌های مختلف دنیا از آن استفاده کرده و ملل اقصی نقاط دنیا را از این راه فریب می‌دهند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: ایادی استکبار جهانی از این قبیل موضوع‌ها برای فریب ملل مختلف سوءاستفاده می‌کنند تا کشورها را به زیر سلطه خود ببرد حال آنکه باید نخبگان و خواص ملت خود را باید بیدار کنند.

سرایی یکی از نکات قابل توجه در چند دهه اخیر را دخالت ایالات متحده در مسائل مختلف ملت‌ها به ویژه امور امنیتی جهان دانست و اضافه کرد: این قبیل اقدامات نه‌تنها حمایت از حقوق بشر نیست بلکه باعث ایجاد ناامنی، جنایات و کشتار مردم بیگناه شده است.

وی اضافه کرد: در این میان کشور ایران بیشترین صدمه را از جانب آمریکا متحمل شده است، از جمله جنایاتی که امریکا علیه ایران انجام داده حمله ناوگان امریکا به هواپیمای مسافربری ایران در 12 تیر 1367 بوده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات