دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر صدا و سیما:
دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر صدا و سیما گفت: امام صادق (ع) حقیقت امامت را برای مردم آشکار کردند و هنوز در بسیاری از انحرافاتی که امروز دشمن ایجاد می‌کند می‌توان به احادیث و کتب امام صادق (ع) اشاره و از انحرافات جلوگیری کرد.
کد خبر: ۹۱۵۱۸۰۰
|
۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت‌الاسلام مهدی محب زاده ظهر امروز در اجتماع صادقیون در محل مسجد امام صادق (ع) منطقه سرتراز اظهار داشت: تمام فرق اسلامی و غیر اسلامی به بزرگی امام صادق (ع) اعتراف کرده‌اند و از ابتدای اسلام بیش از ۶۰ هزار حدیث به دست ما رسیده که هر کدام می‌تواند چراغ راهی باشد.

دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر صدا و سیما عنوان کرد: اگر امام صادق (ع) بعد از رحلت نبی اکرم(ص) از هجمه فکری که به جامعه اسلامی شده بود نگهداری نمی‌کرد به سمت دیگری این جامعه رفته بود. امام صادق (ع) نهضت علمی را آغاز کرد و آن جلوگیری از تحریف احادیث بود که اگر این کار نمی‌شد ما امروزی چیزی نداشتیم.

وی بیان کرد: امروز مجموع احادیثی که در دست ما است بیش از ۶۰ هزار حدیث است که حدود ۳۰ هزار حدیث از این احادیث قال امام صادق (ع) است.

دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر صدا و سیما خاطرنشان کرد: امام با خط فکری انحرافی که دشمن ایجاد کرده بود مبارزه کرد؛ پیش از این شیعه در جناح ضعف اجتماعی قرار داشت که نمی‌توانست حرف بزند، اما امام صادق (ع) این وضعیت را تغییر داد و امروز نیز دشمن دنبال این است که بساط اسلام را جمع کند و داعش مثال آن است.

محب زاده اذعان کرد: مدافعان حرم برای اولین بار در مقابل دشمنان اسلام ایستادند و اجازه ندادند هیچ‌کاری حتی با حمایت‌های سران استکبار انجام دهند. دشمن در حال حاضر در موضع ضعف قرار دارد و در حال ایجاد انحراف است تا مردم به دنبال گروه‌های دیگر حرکت کنند.

دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر صدا و سیما عنوان کرد: امام صادق (ع) حقیقت امامت را برای مردم آشکار کردند و هنوز در بسیاری از انحرافاتی که امروز دشمن ایجاد می‌کند می‌توان به احادیث و کتب امام صادق (ع) اشاره و از انحرافات جلوگیری کرد.

محب‌زاده با اشاره به اقدامات و ترویج کار فرهنگی در جامعه اسلامی عنوان کرد: امام جعفر صادق (ع) کار فرهنگی را یک کار زیربنایی و اصیل می‌دانستند و مسیری که این امام همام در بخش فرهنگ تلاش داشتند کمتر از قیام خونین سالار شهیدان نبود، چرا که فعالیت‌های فرهنگی بسیار ماندگار است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها