یادواره شهیدان آبروی محله با حضور پیکر مطهر شهید گمنام تازه تفحص شده دفاع مقدس به همت حوزه مقاومت بسیج امام هادی علیه السلام در شهر وردنجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۱۷۹۹
|
۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین دكتر كیوانی در این مراسم معنوی، ضمن اشاره به دلاوری ها و از خود گذشتگی رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس برای حفظ این مرز و بوم و اصل و اساس اسلام، گفت: شهدا راهی را به سوی ما گشودند كه تا ظهور حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف این مسیر راهنمای عشاق به سوی كمال حقیقی خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین كیوانی افزود: شاید ما نتوانیم مقام واقعی شهدا را درك نموده و از تمام ویژگی های آنها سخن بگوییم؛ ولی بنابر آیات و روایات، شهدا دارای حیات جاودانه و همیشگی بوده و نزد خداوند متعال روزی می خورند و همنشین پیامبران و صلحا هستند، كه در روز قیامت تمام افراد نیكوكار و صالح به حالشان غبطه می خورند، زیرا مقام شهدا بسیار عظیم بوده و قابل توصیف با مسائل مادی و دنیوی نیست.

وی اظهار کرد: اگر شیعه تا به امروز با این حجم از دشمنی ها و كینه توزی ها توانسته است دوام بیاورد و رشد و نمو پیدا كند به دلیل همین از خودگذشتگی ها و جانفشانی ها و حركت كردن در مسیر صراط مستقیم است.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: شیعه بر دو پایه استوار است كه عبارتند از؛ خط سرخ حسینی و راه سبز مهدوی، كه همیشه باعث شده شیعه مقاومت كند و به آینده امیدوار باشد و از دل حوادث گوناگون سربلند بیرون بیاید.

حجت الاسلام والمسلمین كیوانی با اشاره به شهادت امام صادق علیه السلام، تاكید كرد: امام صادق علیه السلام با بیان زیارت عاشورا و دعای ندبه این مسیر را هرچه پررنگ تر برای شیعیان ترسیم كردند و این راه تا ظهور امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات