امام جمعه سبزوار گفت: سرنگون کردن پهپاد آمریکایی توسط نیرو‌های سپاه حیثیت سیاسی ونظامی آمریکار ا. زیر سوال برد.
کد خبر: ۹۱۵۱۷۹۵
|
۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام غلامرضا مقیسه با اشاره به سرنگون کردن پهپاد آمریکایی به دست شیرمردان هوافضای سپاه پاسداران اظهارداشت:این عمل سپاه ضربه محکمی به حیثیت سیاسی ونظامی امریکا در مجامع بین المللی بود.

وی با بیان اینکه علاوه بر این که قدرت پوشالی آمریکا باردیگر بر جهانیان اثبات شد تاکید کرد: علاوه بر ضربه سیاسی و قدرت نمایی نیرو‌های دفاعی کشور سرنگونی این پهپاد ۲۲۰ میلیون دلاری ضرر اقتصادی به امریکا بود.

مقیسه بااشاره به اینکه متاسفانه کشور‌های مرتجع منطقه خودشان را دلخوش به این قدرت پوشالی کرده اند تصریح کرد: برخی از افرادی که قبله آمالشان آمریکا وقدرت نظامی آن است باید از خواب بیدار شده وبه خود بیایند.

امام جمعه سبزوار همچنین در ادامه با اشاره به هفته قوه قضاییه تاکید کرد: عدالت گستری مبارزه باتبعیض و فساد توقع مردم از این قوه است که به خوبی در برنامه‌های اعلامی از سوی رئیس این قوه نمایان است.

وی با بیان اینکه نباید اشتباهات برخی از قضات نالایق را به پای تمام دستگاه قضا نوشت تصریح کرد: در گام اول باید این افراد معرفی شده واز کار برکنار شوند و از زحمات دیگر قصات لایق قدر دانی شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها