فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری از افتتاح 10 پروژه مسکن محرومین خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۱۷۲۳
|
۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸

به گزارش سرویس بسیج عشایری خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری ضن تشریح عملکرد این ناحیه در راستای استقبال از کنگره ۱۰۰۰۰ شهید جامعه عشایری کشور گفت: تشکیل جلسه با کلیه مسئولین قسمتها و نیروهای ناحیه و انتقال مطالب همایش فرماندهان نواحی عشایری و مسئولین سازمان بسیج عشایری کشور اولین گام در این خصوص بود.

سرهنگ ایزدی تشکیل کمیته فرهنگی با حضور نخبگان فرهنگی و اساتید دانشگاه به منظور احصاء نظرات در خصوص مسائل فرهنگی و محورهای فراخوان مقاله کنگره را از دیگر اقدامات ناحیه عنوان کرد.

وی گفت: فعالیت مستمر در فضای مجازی و ارائه گزارش و جانمائی اخبار و اطلاعات و فعالیتهای ناحیه  در پیام رسان های داخلی و سایت و پایگاه اطلاع رسانی ناحیه و استان و کشور از دیگر اقدامات در این خصوص می باشد.

ایزدی با اشاره به  تشکیل جلسه ستاد یادواره استانی و کنگره ملی با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه استان و تشریح اهداف و رویکردهای یادواره و کنگره افزود: برگزاری جلسه اختصاصی و چهره به چهره با مدیر کل امور عشایر، مدیرکل کمیته امداد، مدیرکل بنیاد شهید استان و مسئول بسیج جامعه پزشکی استان و تهیه تفاهم نامه با مدیران مذکور در راستای استقبال از کنگره ملی شهدای عشایر کشور انجام شد.

وی محرومیت زدایی و خدمات رسانی را یکی از رویکردهای مهم کنگره بیان کرد و گفت: در این خصوص اقداماتی نظیر افتتاح ۱۰ پروژه مسکن محرومین در مناطق عشایری، احصاء آمار بیماران صعب العلاج و توزیع بیش از ۲۰۰ بسته مواد غذایی به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال بین آنان و توزیع بسته حمایتی بین سربازان متاهل انجام گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری چهامحال و بختیاری، تهیه و توزیع بیش از هزار دست پوشاک به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال در بین محرومین جامعه و جمع آوری فطریه کارکنان جهت کمک به محرومین مناطق عشایری را از دیگر اقدامات برشمرد.

وی برنامه ریزی و کلنگ زنی برای ساخت بیش از ۲۰ خانه محروم در مناطق عشایری را از دیگر برنامه ها بیان کرد و گفت: نشست اخوت و مودت در بین سران قبایل و طوایف در خصوص برداشتن رسومات غلط رایج برنامه ای دیگر در راستای استقبال از کنگره ملی ۱۰ هزار شهید عشایر کشور نیز برگزار شد.

ارسال نظرات