به مناسبت تحریم دفتر مقام معظم رهبری توسط دولت آمریکا؛ سازمان بسیج اساتید استان مازندران بیانیه‌ای در محکومیت این تحریم صادر کرد.
کد خبر: ۹۱۵۱۶۹۹
|
۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، در متن این بیانیه آمده‌است:

 

بیانیه بسیج اساتید مازندران پیرامون تحریم دفتر مقام معظم رهبری

 

"شرط پیشرفت این است که آمریکایی ها، نزدیک نیایند"

 

بر اساس دستور اجرایی جدید که توسط رئیس جمهور خبیث آمریکا به امضا رسید، واشنگتن دفتر مقام معظم رهبری(حفظه الله) و شخص ایشان و نیز فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست تحریم قرار داده است. از طرفی مذاکره بدون پیش شرط را مطرح کرده، واسطه می‌فرستند و از طرف دیگر، پهپاد جاسوسی به کشورمان فرستاده و تحریم‌های جدیدی را اعمال می‌کنند. این گام نمادین ترامپ و اقدام مضحکانه وی، عمق تنگنایی را نشان می‌دهد که در مقابل ایران دچار سردرگمی و استیصال شده است. این تصمیم در راستای سیاست‌های احمقانه دولت آمریکا در قبال کشورهایی است که به حاکمیت و کرامت ملی خود افتخار می‌کنند و ذهنیت توسعه طلبانه و وابستگی را نمی‌پذیرند.

بدون تردید این سیاست‌های دولت آمریکا، علت اصلی افزایش تنش در منطقه و جهان است و تهدید جدی برای صلح و امنیت بین الملل به شمار می‌رود. این تحریم‌ها نشان دهنده حقانیت مواضع انقلابی مقام معظم رهبری، در مقابل آمریکا می‌باشد.

از این جهت سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های استان مازندران، ضمن محکوم نمودن این اقدام نابخردانه و وقیحانه آمریکا اعلام می‌دارد، تحریم مسئولان عالی رتبه جمهوری اسلامی ایران توسط آمریکا هیچ ارزشی ندارد و نخواهد توانست به اراده ملت مقاوم ایران اسلامی در حفظ حاکمیت و استقلال کشور آسیبی وارد کند.

 

منبع : روابط عمومی سازمان بسیج اساتید استان مازندران

ارسال نظرات