خبرهای داغ:
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در مراسم شهادت امام صادق(ع) که در آوج برگزار گردید گفت: مسئولان خود را با ولایت هماهنگ کنند نه اینکه اگر نظرات رهبری نظام با نظرات آنان مغایرت داشت آن را نپزیرند.
کد خبر: ۹۱۵۱۶۹۷
|
۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبر گزاری بسیج قزوین، مراسم سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) با حضور اقشار مختلف مردم شهرستان آوج در محل امام زاده محمد طاهر(ع)برگزار گردید.
سخنران این مراسم آیت الله خاتمی، امام جمعه ضمن گرامیداشت سالروز شهادت رئیس مکتب تشیع و شهدای هفتم تیر افزود :در زمان امام صادق (ع)پرچم های زیادی برای حمایت و طرفداری برای تشکیل حکومت توسط ایشان بلند شد اما امام هیچ کدام از این حرکت ها را تایید نکرد.

امام جمعه موقت تهران در ادامه گفت: ما نیاید هر پرچمی که بلند می شود را حمایت کنیم و طرفدار آن شویم بلکه باید ببینیم در اولین قدم پیروی از ولایت در کارنامه ها وجود دارد یا نه؟

وی در ادامه با تاکید به ولایت مداری مسئولان افزود: مشروعیت رئیس جمهور و نمایندگان مجلس ودیگر مسئولین توسط ولایت فقیه معین می گردد مسئولان به هوش باشند تا یک وقت حریم ولایت را زیر پا نگذارند و آن را حفظ کنند.

آیت الله خاتمی در رابطه با ولایت مداری مسئولان گفت: مسئولان خود را با ولایت هماهنگ کنند نه اینکه اگر نظرات رهبری نظام با نظرات آنان مغایرت داشت آن را نپزیرند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:به گفته ای امام راحل پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به فتنه سال۸۸ افزود:کسانی روزگاری در این کشور رئیس جمهور بوداند و در این فتنه پایشان لغزید و از راه ولایت منحرف شدند ابا سر زمین خوردند ودر بین مردم هم از چشم افتادند.

آیت الله خاتمی در ادامه سخنان خود به مسئله انتخابات مجلس اشاره کرد وافزود: مراقب باشید کسانی را انتخاب کنید که صلاحیت کامل داشته باشند و رابطه آنان را با ولایت بسنجید و ببینید که موضعی نسبت به ولایت دارند وگول وعده ها را نخورید.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: به کسانی رای ندهیم که شعار ولایت سر می دهند و عکس آن عمل می کنند.

وی در پایان گفت:طبق حدیث فامالحوادث الواقع.... در زمان کنونی و غیبت امام زمانمان ما باید گوش به فرمان ولایت باشیم تا به کشور و انقلاب آسیبی نرسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها