مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در مراسم شورای هماهنگی دهه کرامت استان یزد در محل استانداری یزد با اشاره به دهه کرامت گفت:مساجد در این هفته نقش کانون و محوری دارند.
کد خبر: ۹۱۵۱۶۶۳
|
۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، «مجید جوادیان زاده» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در مراسم شورای هماهنگی دهه کرامت استان یزد در محل استانداری یزد گفت: امسال ستاد دهه کرامت به شکل ویژه‌ای است که در سطح کشور به شکل باشکوه برگزار شود که تشکل‌های مختلف در آن نیز عضو هستند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد افزود: شعار دهه کرامت امسال «خدمت کریمانهمهربانی به رسم اهل بیت (ع)» نامگذاری شده است که یکی از برنامه‌های مهم این هفته کاروان کرامت است که با حضور خادمان حضرت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) و با حضور دستگاه‌های مختلف در سطح استان برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: نذر شادی با هدف خدمت رسانی به مردم سیل زده و منطق محروم است که کمیته امداد و بهزیستی نقش مهمی در این بخش دارند.
جوادیان زاده ادامه داد: آذین بندی و محله آرایی محلات و مساجد، جشن کرامت، ده محفل در مساجد و بوستان‌ها از جمله برنامه‌های دیگر ما است.
وی افزود: مساجد در این هفته نقش کانون و محوری دارند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات