خبرهای داغ:
همزمان با ایام سالروز شهادت رئیس مذهب شیعه حضرت امام جعفر صادق (ع)، مراسم سوگواری در پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب(س) در مسجد چهارده معصوم هندیجان و هیات الرضا (ع) ، هیات حضرت علی اکبر (ع)و در جوار حرم مطهر امامزاده عبدالله (ع) ودیگر هیات های مذهبی در روستاها برگزار و همچنین مراسم هیات های دسته جات عزاداری از یادمان شهدای گمنام تا مسجد جامع با حضور تمام قشرهای مختلف مردم در هندیجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۱۶۴۴
|
۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، با شروع مراسمات عزاداری شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) ، بسیجیان خواهر هندیجان بصورت خودجوش و همراه با نظم خاصی در پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب(س) مراسمی را برگزار و همچنین در این باره بسیجیان برادر در پایگاهها و حوزه های مقاومت مراسمات عزاداری را با شکوه خاصی در سطح شهرستان برگزار نمودند.

در پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان هندیجان، بسیجیان با شور و معرفت خود پارچه ها ، پرچم ها و بنرهای سوگواری را نصب نمودند و به مقام والا و نورانی رئیس مذهب شیعه حضرت امام جعفر صادق (ع) ادای احترام نمودند که در این باره نونهالان ، نوجوانان و جوانان در کنار بزرگسالان حماسی از عشق به اهل بیت (ع) را به نمایش گذاشتند.

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت : مردم شریف ایران و مخصوصا شهرستان هندیجان همواره قدر دان عزت و شکوه امامان معصوم هستند و در شادی ها و غم های اهل بیت (ع) حضور پرشور دارند که جای تقدیر و تشکر دارد بر این مردم ولایتمدار همیشه در صحنه انقلاب که همه ماها بایستی قدر شناس این مردم باشیم .

وی افزود: حضرت امام جعفر صادق (ع) دارای خوصیات ممتاز ی است که با عملی نمودن به راه و روش حضرت مطمعنا تمام مشکلات و این گرفتاری ها برطرف و راه سعارتمندی به راحتی بدست خواهدآمد، و ما هر چه داریم از برکات وجودی و مقدس نور امامت و ولایت اهل بیت عصمت و طهارت (ع)است.


وی بابیان ترویج فرهنگ سیره عملی حضرت امام جعفر صادق (ع)گفت: همه ماها وظیفه داریم سیره عملی ناب و باارزش و مقدس حضرت امام جعفر صادق (ع) را به بهترین شکل ممکن با فرهنگ سازی مناسب در میان نسل های کنونی و آیندگان منتقل نماییم و از راه وروش و اهداف امام در مجالس بازگو نموده و دیگران را با ایجاد انگیزه تشویق در یادگیری معارف اخلاقی حضرت امام جعفر صادق (ع) داشته باشیم.

در ادامه گزارش، با تلاش هیات های مذهبی هندیجان و جمعی از بسیجیان و پیشکسوتان بسیجی در هوای گرم و طاقت فرسا به عشق اهل بیت (ع) و حضرت امام جعفر صادق (ع) مراسم عزاداری بصورت دسته جات با پای پیاده از یادمان شهدای گمنام تا مسجد جامع شهرستان هندیجان در دوسبک غربی و فارسی با حضور خواهران و برادران و علماء برگزار شد.

ودر ایام سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) مراسمات سوگواری در هیات الرضا و هیات حضرت علی اکبر (ع) با حضور گسترده مردم ولایتمدار و پیروان اهل بیت (ع) برگزار و همچنین با حضور فعال نوجوانان وجوانان در جوار مطهر امامزاده عبدالله(ع) هندیجان و بخش چم خلف عیسی و روستاهای تابعه و بخش مرکزی منطقه امامزاده عبدالله مراسمات عزاداری برگزار شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها