خبرهای داغ:
مراسم تشییع ۱۱ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس با حضور پرشور اقشار مختلف مردم در اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۱۵۷۵
|
۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، در روز شهادت رئیس مذهب تشییع امام صادق (ع) مردم نصف جهان به تشییع فرزندان انقلاب رفتند و پسران و دختران انقلاب اشک و قدردانی خود را توشه راه شهیدان کرده و شفاعت و نظر مولایشان امام حسین (ع) را ملتمسانه درخواست می‌کردند.

مردم انقلابی اصفهان در این روز طنین شعار مرگ بر آمریکا را به گوش ترامپ و عمله‌های ظلم و استکبار جهانی رساندند تا شیطان بزرگ و شیاطین منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای بدانند که ملت ایران و تفکر شیعه انقلابی از سرچشمه مقاومت، ایثار، شهادت و عدالت سیراب است و «مرگ بر آمریکا» شعار اصلی و اساسی این مردم است.

 سید رضا حجازی، علیرضا میرزایی، سعادت حاج عسگری، حسین رحیمی، حسین خسروی جزی، عباس دیانیان، رضا مشتاقی و مسعود مداحی شهدای شناسایی شده هستند که همراه با پیکر مطهر 3 شهید گمنام روی دستان مردم شهید پرور و قدرشناس اصفهان تا گلستان شهدای این شهر بدرقه شدند.

از 3 شهید گمنامی که در اصفهان تشییع شدند یک شهید در لشکر 8 نجف اشرف، یک شهید در پایگاه شهید خرازی و یک شهید در گروه مهندسی صاحب‌الزمان (عج) به خاک سپرده می‌شوند. همچنین از شهدای شناسایی شده 6 شهید برای تشییع و تدفین به شهرستان‌های مبارکه، نجف آباد، اردستان و کاشان منتقل می‌شوند.

پیکر مطهر شهیدان سید رضا حجازی و رضا مشتاقی نیز با حضور باشکوه مردم در گلستان شهدای اصفهان آرام گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها