خبرهای داغ:
امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه امسال که سال حساس برگزاری انتخابات است، گفت: با چنین شرایطی شهرستان اسدآباد شهردار و فرماندار ندارد.
کد خبر: ۹۱۵۱۵۶۰
|
۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹

بی‌سر و سامانی مدیریتی در اسدآباد/ اسدآباد هنوز شهردار و فرماندار نداردحجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: در طول ۹ سال حضورم در اسدآباد، هیچ‌گاه اوضاع مدیریتی شهرستان به این بی‌سر و سامانی نبوده است.

وی با بیان اینکه امسال که سال حساس برگزاری انتخابات است، گفت: با چنین شرایطی شهرستان اسدآباد شهردار و فرماندار ندارد.

امام جمعه اسدآباد تصریح کرد: استاندار صدای اسدآباد را بشنود و با حضور خود و مدیران استانی در دیار سیدجمال به مشکلات رسیدگی کند چراکه این شرایط در شأن این شهرستان نیست.

وی عنوان کرد: در فصلی که فصل به ثمر رسیدن پروژه‌ها است، شهرستان اسدآباد فرماندار و شهردار ندارد، ما این مشکل را به که بگوییم؟

حسینی‌مجد اضافه کرد: هر زمان که شهرداری برای اسدآباد انتخاب شد امضای حکم وی دو ماه طول کشید که این اتفاق جالبی نیست.

وی با بیان اینکه هم اکنون که قیر رایگان به شهرستان‌ها داده می‌شود اسدآباد، شهردار ندارد، ابراز داشت: چرا وضع شهری که۴۵۰ شهید تقدیم انقلاب کرده باید اینگونه باشد؟

امام جمعه اسدآباد در بخش دیگر سخنانش با اشاره به هفته قوه قضاییه بیان کرد: با همکاری مسئولین دادگستری اسدآباد و گفتگو از چند پرونده‌سازی جلوگیری شده و اتفاقات با مذاکره به صلح ختم شده‌اند.
وی ادامه داد: انتظار ما از دستگاه قضا برخورد مناسب، صبر و جلوگیری از اتلاف وقت مراجعین است.
حسینی‌مجد در رابطه با هفته حقوق بشر آمریکایی نیز گفت: کشوری که حامی منافقین و داعش است چطور به خود اجازه می‌دهد اسم حقوق بشر را به زبان بیاورد؟
انتهای پیام/

ارسال نظرات