خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول جدید ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس:
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت: بیانات حضرت آقا در گام دوم انقلاب در خصوص جوانان تقریباً نقشه راه مدیریت کشور هست.
کد خبر: ۹۱۵۱۵۵۷
|
۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سعید نوروزی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در مراسم تودیع و معارفه مسئولیت جدید خود بیان داشت: اولین نکته بحث 8 میلیون جوان انقلابی هست که حضرت آقا انتظار دارند در گام دوم انقلاب ما شاهد بروز و حضورشان باشیم و امیدواریم بهترین مرجعی که می‌تواند در این راستا گام‌های بزرگی برداریم و نقش به سزایی را در کشور و خاصه در استان فارس در این مهم ایفا کنیم بسیج دانشجویی باشد.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در گام دوم انقلاب اظهار داشت: نکته دوم را که تقریباً نقشه راه مدیریت کشور هست در خصوص جوانان در بیانات حضرت آقا گویای همه چیز هست ایشان می فرمایند"امّا راه طی شده فقط قطعه‌ای از مسیر افتخارآمیز به سوی آرمان‌های بلند نظام جمهوری اسلامی است. دنباله‌ی این مسیر که به گمان زیاد، به دشواریِ گذشته‌ها نیست، باید با همّت و هشیاری و سرعت عمل و ابتکار شما جوانان طی شود. مدیران جوان، کارگزاران جوان، اندیشمندان جوان، فعّالان جوان، در همه‌ی میدان‌های سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و بین‌المللی و نیز در عرصه‌های دین و اخلاق و معنویّت و عدالت، باید شانه‌های خود را به زیر بار مسئولیّت دهند، از تجربه‌ها و عبرت‌های گذشته بهره گیرند، نگاه انقلابی و روحیه‌ی انقلابی و عمل جهادی را به کار بندند و ایران عزیز را الگوی کامل نظام پیشرفته‌ی اسلامی بسازند.

 

نوروزی افزود: می دانستم کار سختی در پیش دارم اما امروز با دیدن سابقه آقای قزلسفلی و فعالیت هایی که ایشان داشتند سختی کار برای من دو چندان شد لذا از همین جا از خانواده خودم تشکر می کنم ان شاءالله با صبر و تحمل بیشتر بنده را همراهی بفرمایند تا این راه سخت را به راحتی طی کنم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها