رئیس پلیس راه گیلان:

تردد وسائط نقلیه سنگین در دو محور مواصلاتی گیلان ممنوع شد

رئیس پلیس راه گیلان وضعیت ترافیکی محورهای ورودی و خروجی استان را عادی خواند و گفت: تردد وسائط نقلیه سنگین در دو محور قزوین - رشت و آستارا - اردبیل در استان گیلان تا ساعت ۲۴ امروز ممنوع است.
کد خبر: ۹۱۵۱۵۲۹
|
۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت سرهنگ حسین محمدپور در جمع خبرنگاران در رشت اظهار داشت: وضعیت ترافیک در کلیه محور‌های خروجی و ورودی استان گیلان عادی و روان است علاوه بر این تردد هرگونه وسائط نقلیه سنگین در دو محور قزوین - رشت و آستارا - اردبیل استان گیلان تا ساعت ۲۴ امروز ممنوع اعلام می‌شود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه این محدودیت ترافیکی از ساعت ۸ امروز آغاز شده است عنوان کرد: خودرو‌های سنگین و کامیون‌های باری حامل مواد سوختی و فاسدشدنی مشمول این محدودیت نمی‌شوند بنابراین تردد آن‌ها در جاده رشت به قزوین و آستارا به اردبیل بلامانع است.

محمدپور ترافیک ورودی در محور رودبار و منجیل به سمت گیلان را عادی و روان اعلام کرد و بیان داشت: بر اساس اطلاعات مرکز کنترل ترافیک، در سایر جاده‌ها و محور‌های برون شهری داخل استان گیلان نیز تردد خودرو‌ها به‌صورت کاملاً عادی جریان دارد و تا این لحظه هیچ ترافیک ایستایی در آن‌ها گزارش نشده است.

وی ضمن توصیه به تمامی مسافران و رانندگان جهت پرهیز از عجله و شتاب در هنگام رانندگی گفت: استفاده از تلفن همراه و مکالمه با آن در حین رانندگی توسط برخی رانندگان از مهم‌ترین عوامل وقوع تصادفات در جاده‌های گیلان است به‌همین علت گشت‌های نامحسوس پلیس با متخلفان برخورد می‌کند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان در مورد شرایط خاص برخی از جاده‌های این استان نیز به رانندگان هشدار داد و افزود: با توجه به اینکه بسیاری از محور‌های اصلی و فرعی استان گیلان جداسازی نشده‌اند از عموم مسافران انتظار داریم به ویژه در این جاده‌ها از هرگونه سبقت و سرعت غیرمجاز خودداری کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات