یک کارشناس سیاسی گفت: ما هرچه زودتر باید شخص آقای ترامپ را تحریم کنیم. واقعا اگر مجلس ما اینکار را نکند نشان از ضعف و کم بصیرتی مجلس است و حتی ممکن است وابسته بودن برخی نماینده های مجلس را به ذهن متبادر کند.
کد خبر: ۹۱۵۱۵۲۴
|
۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حسین امیدیان جانشین قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا استان البرز گفت: اقدام ترامپ اقدام جدیدی نیست و هر چقدر هم که آمریکا نقاب دموکراسی و مردم سالاری بر چهره بزند و سران آمریکا لبخند های دروغین بزنند بالاخره در یک جایی چهره واقعی خود را نشان می دهند و نقاب از چهره بر می‌دارند و نسبت به رهبری که با رای این مردم و از بین این مردم انتخاب شده است تحریم را در دستور کار خود قرار می دهند.

امیدیان افزود: بالاترین سطح تحریمی که آمریکا می توانست در بین اشخاص انجام دهد تحریم رهبر انقلاب بود. وقتی دست به تحریم در بالاترین سطح می زند نشان گر این است که دشمن در شرایطی قرار گرفته است که آخرین توان خود را برای مقابله به کار می برد و این نشان از استیصال و ضعف آمریکاست. 

این تحلیل گر سیاسی ادامه داد: رهبر انقلاب زعیم جامعه شیعی است و تحریم ایشان درگیر کردن آمریکا با جریان مسلمانان و شیعیان در اقصی نقاط جهان است و مردم آمریکا باید حل این موضوع را از رئیس جمهورشان مطالبه بکنند.

وی تصریح کرد: ترامپ یا اوباما  اختیاری ندارند و سیاست های آمریکا توسط چند صهیونیست مشخص طراحی می شود و هر بار این سیاست ها در یک مسیر اقتصادی یا سیاسی و یا نظامی در دنیا اعمال می شود و رئیس جمهور آمریکا و تیمش مجریان ایده های این اتاق فکر هستند.

امیدیان گفت: در این تهدیدی هم که آمریکا انجام می دهد نشانی از افول آمریکا وجود دارد.  ما در ابتدای انقلاب چند نفر آمریکایی را که جاسوسی کردند دستگیر کردیم در مقابل آمریکایی ها قائل به  حمله و نابودی نظام سیاسی ایران بودند و به طبس حمله کردند بدون اینکه مذاکره ای رخ بدهد اما در شرایط فعلی بعد از ساقط شدن هواپیمای آمریکا ، سران این کشور با یک ادبیات منفعلانه می گویند «اگر ایران به پایگاه های ما حمله کند ما هم اقدام متقابل می کنیم و ایران بداند که نیرو و تجهیرات نظامی ما بیشتر است»!

وی افزود: این بیانگر آن است اوضاع آمریکا در جهان دچار افول شده است و نشان می دهد آمریکا در عرصه ایدئولوژیک، اقتصادی و نظامی دچقدر دچار ضعف های جدی است.

برخی از مسؤولان دولت و مجلس موضوع گیری های خوبی داشته اند اما این کفایت نمی کند و باید برخورد متقابل در همان سطح از مجلس شورای اسلامی مطالبه شود. ما همین امروز و هرچه زودتر باید شخص آقای ترامپ را تحریم کنیم. واقعا اگر مجلس ما اینکار را نکند نشان از ضعف و کم بصیرتی مجلس است و حتی ممکن است وابسته بودن برخی نماینده های مجلس را به ذهن متبادر کند.

وی تاکید کرد: باید در مقابل تحریم آقای ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان آقای پمپئو از طرف دولت و مجلس ایران تحریم شود. فرماندهان نظامی آمریکا باید به صورت متقابل تحریم شود.

امیدیان گفت: آنها نمی توانند رهبر انقلاب را مانند رؤسای جمهور دیگر کشورها تحریم کنند و توانمندی و درایت رهبر ایران و جایگاه ایشان در جهان، تمام معادلات آمریکایی ها را در دنیا بهم خواهد زد. رهبر ایران مقلدینی بسیار جدی و معتقد در همه جای دنیا از جمله خاک آمریکا دارد و شخصیت ایشان به عنوان یک رهبر طراز اسلامی به شکلی نیست که با این تصمیمات تحت الشعاع قرار بگیرد.

امیدیان در پایان گفت: غربگراها و دلدادگان آمریکا منتظر جهانی بدون هژمونی آمریکا باشند و امیدواریم این اتفاق هر چه زودتر بیافتد.

ارسال نظرات