معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز انقلاب اسلامی از قلب تهران به ساحل مدیترانه رسیده است و طی این چند سال روند پیروزی‌های انقلاب اسلامی علیه آمریکا حتی یک روز هم تعطیل نشده است.
کد خبر: ۹۱۵۱۵۲۲
|
۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا نقدی در همایش یادواره ۲۱۶ شهید شهرک‌های نیشابور با عنوان رهروان مکتب جعفری در مسجد قدس نیشابور اظهار داشت: شهدا جایگاهی دارند که اولیاء و مؤمنین آرزو و غبطه آن جایگاه را می‌خورند.

وی ادامه داد: یادواره شهدا برای ما دانشگاه و جایی برای یادگیری است که همه نسل‌های به این دروس نیاز دارند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: کفر به طاغوت شرط ارتباط و پیوندی ناگسستنی و بندگی با خدا است.

نقدی تصریح کرد: شرط مسلمان بودن نه گفتن به طاغوت و دین آوردن است، باید در برابر طاغوت هرقدر که قوی است باید ایستاد و اگر شهادت نصیب آدم شد خدا وعده بهترین مقام و جایگاه را داده است.

وی بیان داشت: انقلاب را شهدا جلو می‌برند و زنده‌بودن شهدا یعنی تأثیرگذار در امور هستند.

نقدی با اشاره به حضور مردم در یادواره‌های شهدا تأکید کرد: بشریت در طول تاریخ وظیفه خودش که همان عبودیت برای خدا است را انجام نداده است و این‌همه قتل و کشتار نتیجه‌این عدم انجام‌وظیفه است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه تصریح کرد: رژیم عربستان با کمک آمریکا حافظان قرآن را در اتوبوس منفجر و تکه‌تکه می‌کند، ولی به خاطر ترسی که از آمریکا دارند صدایشان درنمی‌آید.

نقدی اضافه کرد: پیروزی‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی اثبات کرد که اگر خدا کسی را یاری کند هیچ‌کس نمی‌تواند بر آن‌ها غلبه کند، طاغوت تمام ترفند‌های که می‌توانست را بر روی ایران اجرایی کرده‌اند، اما نتیجه‌ای نداشته است، امروز انقلاب اسلامی از قلب تهران به ساحل مدیترانه رسیده است و طی این چند سال روند پیروزی‌های انقلاب اسلامی علیه آمریکا حتی یک روز هم تعطیل نشده است.

نقدی ادامه داد: اینکه رزمندگان اسلام پهباد آمریکا را ساقط می‌کنند و یا پهباد فوق سری آمریکا را در همین منطقه به غنیمت می‌گیرند برای ما عادی است، به دلیل پیروزی‌های همیشگی است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه تصریح کرد: بیانات رهبر انقلاب در دیدار با نخست‌وزیر ژاپن از غرق کردن ناو هواپیمابر آمریکا برای آن‌ها سنگین‌تر بود.

نقدی افزود: ما در طی سال هفت هزار دلار خرج تسلیحات و نیرو‌های مصلحمان نمی‌شود، اما آمریکا سالانه بالغ‌بر ۷۰۰ هزار دلار بودجه نظامی دارد که برابر با بیش از ۱۶۰ کشور دنیا است، ما چطور توانستیم در برابر قدرتی که به‌ظاهر صد برابر ما توان نظامی دارو بایستیم.

این فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: مقاومت درس شهدا است و نتیجه مقاومت پیروزی خواهد بود. قطعاً نتیجه عدم مقاومت ذلت و بدبختی است.

وی افزود: شما عزیز و مقتدر هستید یا رژیم آل سعود؟ اینکه نفت این رژیم را آمریکا می‌برند و او را گاو شیرده معرفی می‌کند نتیجه مقاومت نکردن است.

نقدی با اشاره به مشکلات اقتصادی جامعه عنوان داشت: اگر امروز برخی مشکلات اقتصادی داریم حتماً بمباران‌های زمان دفاع مقدس را به یادآوریم که این مشکلات در برابر آن‌ها هیچ‌چیز نیست، آن زمان با دستان خالی در برابر استکبار می‌جنگیدیم، ولی امروز در اقتصاد دستمان باز و پر است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: توان علمی، فنی و اساتید مجرب و یک درصد از نیروی انسانی دنیا را داریم، هفت درصد از مخازن زیرزمینی دنیا در اختیار ما است، اگر اراده کنیم و همان خط مقاومت را در اقتصادمان وارد کنیم دشمن نخواهد توانست کاری علیه ما پیش ببرد.

نقدی با اشاره به طرح‌های دشمن علیه ایران ابراز داشت: دشمن تیم‌هایی را برای انتشار تصاویر ناامیدکننده از ایران و بی‌عفتی درست کرده تا بی‌بندوباری را در کشور گسترش و مردم را ناامید کند، ولی این کشور کماکان مؤمن و انقلابی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها