عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه  سیره عملی ولایت فقیه عملا از زمان امام صادق(ع) آغاز شد، اظهار داشت: امام صادق(ع) به موضوع امامت و ولایت اهمیت زیادی می دادند بطوریکه دائم به شاگردانشان روی این موضوع تاکید می‌کردند.
کد خبر: ۹۱۵۱۵۱۹
|
۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ آیت الله سید احمد علم الهدی امروز در اجتماع عظیم صادقیون در مشهد  با اشاره به اینکه  سیره عملی ولایت فقیه عملا از زمان امام صادق(ع) آغاز شد، اظهار داشت: امام صادق(ع) به موضوع امامت و ولایت اهمیت زیادی می دادند بطوریکه دائم به شاگردانشان روی این موضوع تاکید می‌کردند.

وی ادامه داد: ایشان در دوران حیات بابرکتشان تشکیلاتی را ایجاد و نمایندگانی را به مناطق مختلف می فرستادند تا موضوع امامت و ولایت را برای مردم تبیین کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حرکت امام صادق حرکتی انقلابی و جهت دار بود عنوان داشت: امام صادق(ع)، امام صامت و ساکت نبودند و به مدیریت جامعه اسلامی توجه ویژه‌ای داشتند.

وی افزود: امام صادق (ع) به مدیریت جامعه اسلامی توجه داشتند و هیچگاه ساکت ننشستند و مردم را به مبارزه با طاغوت تشویق می کردند.

علم الهدی بیان داشت: اسلام در عمر 250 ساله ائمه اطهار(ع) یک پیکره واحد بوده است تا از این طریق نظام حاکم به نظام ولایی بازگردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها