امام جمعه نکاء:

شهدا سرمایه و پشتوانه نظام هستند / مدیریت جهادی جایگزین مدیریت لیبرالی شود

امام جمعه نکاءبا تاکید بر اینکه تا آخرین نفس راه شهدا را ادامه خواهیم داد گفت:شهدا سرمایه و پشتوانه نظام هستند.
کد خبر: ۹۱۵۱۵۰۹
|
۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در مراسم شب وداع با شهید مدافع حرم ابراهیم عشریه در شب شهادت امام جعفر صادق(ع) با اشاره  به اینکه شهیدان مصداق عبارت "انعمت علیهم" در قرآن هستند، اظهار کرد: شهید عشریه  و شهدای والامقام سرمایه و پشتوانه  نظام هستند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه تا آخرین نفس راه شهدا را ادامه خواهیم داد، افزود:شهدا مایه آبرو و عزت نظام هستند اما برخی نیز مایه بی آبرویی نظام شدند. 

امام جمعه نکا به سختی ها و فشارها در این 40 سال عمر انقلاب اشاره کرد و گفت: حقوق های نجومی،اشرافی گری زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست.

وی با بیان اینکه برخی بی آبرویی مسئولان باعث بدبینی در قشر جوان می گردد، خاطرنشان کرد:باید برخی از مسئولان رفتار خود را اصلاح کنند.

امام جمعه نکا در بخش دیگری از سخنان خود به قدرت دفاعی ایران اشاره کرد و ادامه داد:آمریکا از نیروهای مسلح ایران واهمه دارد .

وی با بیان اینکه مشکلات کشور در بخش مدیریتی جامعه است نه تحریم ها، تصریح کرد: بدون تعارف باید  گفت که مدیریت جهادی باید جایگزین مدیریت لیبرالی شود.

خطیب جمعه نکا مدیریت اشرافی و تکنوکراتی را هم ناکارآمد در حل مشکلات کشور دانست و گفت:می بایست همانند چند سال اول انقلاب دوباره به مدیریت اعتقادی خستگی‌ناپذیر برگردیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها