خبرهای داغ:
اردستان-رئیس پژوهشکده علوم و معارف دارالحدیث قم گفت: امروزه هجمه فرهنگ بیگانه موجب تزلزل جوانان در برخی موارد اعتقادی شده است و خانواده‌ها باید بیش از پیش به تربیت فرزندان خود توجه کنند.
کد خبر: ۹۱۵۱۵۰۳
|
۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان ، حجت الاسلام سید محمد کاظم طباطبایی شامگاه جمعه در مراسم عزاداری شهادت رئیس مکتب تشیع در مسجد امام صادق (ع) اردستان اظهار داشت: اقدامات سیاسی در دوران امام صادق (ع) ممنوع بود و همه فعالیت‌ها در خفقان انجام می‌شد.

وی افزود: حضور بنی عباس فرصتی ۱۵ ساله را در اختیار امام صادق (ع) قرار داد که همین فرصت موجب معرفی مذهب شیعه توسط این ایشان شد.

رئیس پژوهشکده علوم و معارف دارالحدیث قم گفت: فضای علمی خوبی توسط امام صادق (ع) ایجاد شده بود به نوعی که افراد اهل تسنن هم برای کسب معرفت و جواب سوالات خود با توجه به مقام امام به ایشان مراجعه می‌کردند.

نیمی از روایات شیعه مربوط به امام صادق (ع) است

حجت الاسلام طباطبایی افزود: ما بیش از ۱۰۰ هزار روایات ثبت شده داریم که نیمی از آن مربوط به حضرت امام صادق (ع) است.

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود بیان داشت: امروز هجوم فرهنگ بیگانه موجب تزلزل جوانان شده است و خانواده‌ها باید بیش از پیش نسبت به تربیت فرزندان خود توجه کنند.

حجت الاسلام طباطبایی ابراز داشت: باید فضای مجازی را فرصتی برای پیشبرد اهداف دینی دانسته و پاسخ‌های به پزسش های دینی و شبهات از طریق فضای مجازی را به شکل جدی دنبال کنیم تا در کار خود موفق باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها