خبرهای داغ:
نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس تاکید کرد
نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس بر لزوم اهتمام برای رفع مشکل درمانی جانبازان شیمیایی تاکید کرد.
کد خبر: ۹۱۵۱۴۸۳
|
۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سردشت، رسول خضری در مراسم سی و دومین سالگرد بمباران شیمیایی سردشت که در سالن یادمان شهدای بمباران شیمیایی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: مردم سردشت خواستار افتتاح بیمارستان فوق تخصصی مصدومین شیمیایی و رسیدگی جدی مسئولان به موضوع جانبازان شیمیایی هستند.

وی ادامه داد: سلامت و درمان، بنیادی‌ترین مسئله عدالت در حوزه سلامت بوده و ظالمانه‌ترین نوع آن را می‌توان در بمباران شیمیایی سردشت مشاهده کرد.

خضری تصریح کرد: محکومیت عاملان این بمباران، مهم‌ترین قدمی است که باید از سوی سازمان ملل برداشته شود، سردشت، قربانی تروریسم بین‌المللی است و متاسفانه سازمان ملل در قبال این جنایت بزرگ سکوت کرده‌ است.

وی با تاکید بر اینکه پیام مردم سردشت تنها صلح است، گفت: سازمان ملل، هیچ مسئولیتی در قبال چنین ظلم‌هایی قبول نمی‌کند و انتظار داریم که سازمان منع گسترش سلاح‌های شیمیایی، سالنی به نام قربانیان بمباران شیمیایی سردشت تاسیس کند.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: امید است بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در حوزه احراز جانبازی بمباران شیمیایی سردشت تلاش کند و همچنین بحث توسعه اقتصادی باید در این شهرستان مورد توجه جدی قرار گیرد و به‌عنوان اولین منطقه آزاد صلح و گردشگری مطرح شود.

وی گفت: توسعه فرهنگی نیز یکی از شاخصه‌های اصلی توسعه بوده تا در سایه آن به توسعه‌های دیگر نیز دست یابیم.

انتهای پیام 

ارسال نظرات