خبرهای داغ:
فرماندار سردشت:

سردشت نماد مقاومت است

فرماندار سردشت گفت: مردم سردشت به معنای واقعی کلمه نماد ایستادگی و مقاومت هستند.
کد خبر: ۹۱۵۱۴۷۶
|
۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سردشت، اقصی نخشی‌پور صبح امروز در مراسم سی و دومین سالگرد بمباران شیمیایی سردشت که در سالن یادمان شهدای بمباران شیمیایی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: مردم سردشت به معنای واقعی کلمه نماد ایستادگی و مقاومت هستند، به طوری که در این سال‌ها رنج و مرارت زیادی را تحمل کردند ولی همچنان پایبند نظام هستند.

وی با بیان اینکه مردم این شهر خود گواهی و شاهدی زنده بر دروغین بودن حقوق بشر آمریکایی هستند، اضافه کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دشمنان بشریت پشت شعارهای فریبنده خود را پنهان کرده‌اند.

این مسوول با بیان اینکه پوشالی بودن ادعاهای آمریکا مبنی بر حمایت از حقوق بشر امروز برای جهانیان روشن شده است، ادامه داد: ملت‌های حقیقت‌جو و حق‌طلب فریب ادعاهای آمریکا را نمی‌خورند.

سردشت سرزمین اسطوره‌های ماندگار است

وی با بیان اینکه سردشت، نماد مقاومت و سرزمین اسطوره‌های ماندگار و نماد حقانیت جمهوری اسلامی در مقابل استکبار است، ادامه داد: سردشت، تابلوی تجاوز به حقوق بشر بوده و دارای مردمانی است که جهت دفاع از میهن اسلامی خویش، در حفظ وحدت و همبستگی با وجود شرایط سخت تلاش کرده و در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنند.

نخشی‌پور افزود: لازم است که توجه ویژه به ادامه راهبرد توسعه شهرستان و رونق اقتصادی صورت گیرد تا سردشت از بن‌بست اقتصادی درآید و اشتغال پایدار ایجاد شود

فرماندار سردشت بر لزوم استفاده از توانمندی نیروهای استان تاکید کرد و یادآور شد: باید از توانمندی نیروهای استان در راستای تقویت و توسعه خدمات‌دهی به مصدومان و جانبازان شیمیایی سردشت نهایت بهره را برد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار