امام جمعه مراغه:

طرح معامله قرن، خیانت به اسلام و آرمان های فلسطین است

عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه با اشاره به طرح معامله قرن در خاورمیانه گفت: این طرح که توسط صهیونیسم و استکبار جهانی برنامه‌ ریزی شده، خیانت به اسلام و آرمان های فلسطین است.
کد خبر: ۹۱۵۱۴۶۶
|
۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نمازجمعه مراغه افزود: نظام سلطه با اجرای این طرح به دنبال خارج کردن فلسطینیان از سرزمین های خود و انتقال آنان به سرزمینی دیگر است.
وی ادامه داد: حکام منطقه که در این طرح خیانت کارانه همکاری می کنند، بی عرضه بوده و به خاطر ماندن در مقام و منصب خود، به آرمان قدس پشت می کنند.
حجت الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: آل سعود به عنوان گاو شیرده آمریکا در این طرح سازش کارانه و خیانت آمیز درحالی با صهیونیست ها همراه شده که معامله بزرگی با آمریکا در زمینه خرید تسلیحات کرده که پول آن از بیت المال مسلمان است.
خطیب جمعه مراغه گفت: حقارت آل سعود و حکام منطقه تا جایی است که آمریکا هزینه لشگرکشی ها و حضور نظامی خود در منطقه را از این کشورها تامین می کند.
حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به تشییع پیکر ۱۵۰شهید دوران دفاع مقدس افزود: مسئولان و آحاد ملت باید راه این شهدا را ادامه داده و ارزش های متعالی اسلامی و انقلابی را زیر سئوال نبرند.
وی ادامه داد: نمایندگان مجلس به جای دفاع از برخی هنجارشکنی های خلاف عفاف و حجاب در جامعه از پلیس به عنوان تامین کننده نظم و امنیت اجتماعی حمایت کنند.
حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به سالروز شهادت شهید بهشتی و یاران امام و هفته قوه قضائیه اضافه کرد: قضات و محاکم قضایی رسالت سنگینی در اجرای عدالت در جامعه و ادامه راه شهید بهشتی به‌عنوان مهندس قوه قضائیه دارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار