خبرهای داغ:
به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر به همین منظور با استقبال خوب بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید مطهری یک دوره مسابقه ورزشی تنیس روی میز با همکاری پایگاه سلامت اجتماعی وحدت و موسسه خیریه همراه با برپایی نمایشگاه عکس پیشگیری از اعتیاد در شهرستان هندیجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۱۴۵۷
|
۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، مسابقه پرهیجان ورزش تنیس روی میز ویژه بسیجیان ورزشکار پایگاه مقاومت بسیج شهید مطهری شهرستان هندیجان در موسسه خیریه به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد در هندیجان برگزار شد.

 

همزمان با برگزاری مسابقه تنیس روی میز که جمعی از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید مطهری حضور داشته اند و با بهترین کیفیت با هم رقابت داشتند، نمایشگاه عکس با موضوع پیشگیری از اعتیاد با بیش از ۱۵۰اثر در دید عموم شهروندان و بسیجیان شهرستان گذاشته شد.

 

در ادامه گزارش ، مسئول تربیت بدنی ناحیه سپاه شهرستان هندیجان پاسدار رضا آبادی اظهار داشت: درسه ماهه تابستان اوقات فراغت برای بسیجیان شهرستان برنامه های خوب ورزشی تدارک دیده شده که در حال اجرا هست و روحیه نشاط و ایجاد انگیز ورزش یکی از اهداف تربیت بدنی ناحیه است که در حال پیگیری هست.

وی افزود: برنامه هایی شامل فوتبال، تنیس روی میز ، تیراندازی با تفنگ بادی ، والیبال و تکواندو با هماهنگی و همکاری کانون بسیج ورزشکاران و حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج هندیجان با بهترین کیفیت برای پرکردن اوقات فراغت انجام خواهند گرفت .

وی بابیان استقبال بسیجیان از مسابقات ورزشی در اوقات فراغت گفت: با اعلام برنامه های ورزشی در اوقات فراغت، دانش آموزان بسیجی و بسیجیان پایگاهها و حوزه ها استقبال خوبی در شرایط آب و هوای گرم تابستانه از خود نشان دادند که امیدوارم اینگونه برنامه ها با تهیه امکانات بصورت برنامه ریزی شده و حمایت تربیت بدنی های حوزه ها و پایگاهها با جدیت انجام بگیرد که تا کنون همکاری خوبی داشته اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

 

مسئول تربیت بدنی ناحیه سپاه شهرستان هندیجان عنوان کرد : با تلاش بسیج ورزشکاران، یک دوره آموزش ورزش رزمی تکواندو در شهرستان هندیجان با جذب بسیجیان در اوقات فراغت تابستانه در حال انجام است که تاکنون در ایجاد روحیه شادی و نشاط بسیجیان تاثیرگذار و مفید بوده که در آینده نزدیک دیگر برنامه های ورزشی برای بسیجیان پایگاهها و حوزه ها و گردان ها با هماهنگی و برنامه ریزی پیگیری و اجرایی خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها