معاون مجمع جهانی بیداری اسلامی در یادواره شهدای ترور رامسر؛

ملت ایران ایستادگی در مقابل دشمن را از مکتب عاشورا آموخت

معاون مجمع جهانی بیداری اسلامی اذعان کرد:ملت ایران ایستادگی در مقابل دشمن را از مکتب عاشورا آموخت.
کد خبر: ۹۱۵۱۴۲۹
|
۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴

ب️ه گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،یادواره شهدای دالخانی و ترور شهرستان رامسر با حضور حسین اکبری معاون مجمع جهانی بیداری اسلامی ، سرهنگ جعفری معاون بازرسی سپاه کربلا مازندران، فرماندار رامسر، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی و دیگر مسئولان  و مردم ولایتمدار شهرستان در یادمان شهدای جنگل دالخانی برگزارشد.

معاون مجمع بیداری اسلامی در این مراسم با اشاره به اینکه ملت ما مردم بسیار آگاه و زمان شناس هستند، اظهار کرد: مردم ما ثابت کردند ملتی، نمونه ،مقاوم نسبت به تکالیف دینی خود هستند .

اکبری در ادامه افزود:غرب ،آمریکایی ها و کمونیست ها با دین مخالف بودند اما انقلابی متولد شد که غرب و شرق را به چالش کشید.

وی با بیان اینکه گفتمان انقلاب اسلامی مبنی بر آموزه های قرآن و شیعه متولد شد اضافه کرد: امام بر اساس ارزش های دینی گام برداشت .قبل جنگ کودتاها و توطئه های مختلف دشمنان همزمان با جنگ همه امکانات شان را علیه انقلاب اسلامی بسیج کردند .

 اکبری با تصریح براین مطلب که امام نگاه و اعتقاد به قدرت خدا را در جوانان ایجاد کرد تا در جنگ امنیتی پیروز شوند، خاطرنشان کرد: دو سال بعد از جنگ که همه دنیا پشت صدام بود  با اتکا به قدرت خدا و نیروی بسیجی متکی و معتمد به خدا در صحنه حاضر شدیم و جریان را عوض کردیم.

معاون مجمع جهانی بیداری اسلامی اذعان کرد:ملت ایران ایستادگی در مقابل دشمن را از مکتب عاشورا آموخت.

وی با تاکید براینکه آمریکا با فشارهای اقتصادی و تحریم ها  قصد ایجاد آشوب در ایران را داشت، گفت:آمریکایی که نمی تواند امنیت خود را حفظ کند چگونه میتواند امنیت اسرائیل را تامین کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار