خبرهای داغ:
امام جمعه تبریز در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به اعلام آمریکا مبنی بر تحریم وزیر خارجه کشورمان گفت: حماقت آمریکا در تحریم آقای ظریف این نکته را روشن می کند که ادعای ایالات متحده برای مذاکره فقط فریب افکار عمومی است و تحریم وزیرخارجه ایران به معنی تحریم هر گونه مذاکره است.
کد خبر: ۹۱۵۱۴۲۰
|
۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام آل هاشم با تببین لایه های پنهان تحریم های جدید آمریکا علیه برخی از فرماندهان سپاه و رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت : ساده زیستی ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله امام خامنه ای بر همگان ثابت شده است و تحریم ایشان اقدامی جاهلانه و بدور از هر منطق هست.
وی ادامه داد : آمریکا پیش از این از نیروی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعنوان گروهی تروریستی یاد کرده و آنها را تحریم کرده بود، حال چه معنای دارد مجدد فرماندهان این نیرو را در لیست تحریم های خود قرار دهد!؟

حجت الاسلام آل هاشم در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به سالروز شهادت امام صادق علیه السلام با تبیین سجایای اخلاق و زندگی سیاسی آن امام بزرگوار گفت: آن امام بزرگوار مظهر مقاومت یک انسان خستگی ناپذیر بود که بدان جهت فرهنگ امام صادق ماندگار شد.
امام جمعه تبریز در ادامه خطوط مبارزاتی امام جعفر صادق علیه السلام را در چهار محور تبیین و بیان کرد: تبیین اسلام ناب و تبلیغ گسترده اسلام ،تبیین و تبلیغ مسله امامت ، تشکیل و تربیت یک جمع وفادار و فعال بنام حزب تشیع و اقدام با هرضربه ممکن برای دستگاه حاکم بخشی از زندگی سیاسی امام جعفر صادق علیه السلام است.

ارسال نظرات