با حضور مسئولین کشوری و استانی :

آیین تجلیل ازقهرمانان و مقام‌آوران ورزش استان مرکزی برگزار شد

آیین تجلیل ازمقام آوران ورزش استان مرکزی با حضور معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان ، استاندار مرکزی نمایندگان مردم اراک در مجلس در سالن کوه نور اراک برگزار که از 153 قهرمان بین المللی آسیایی و جهانی و همچنین 123 قهرمان المپیاد استعداد برتر کشور در بخش آقایان و بانوان تقدیر شد.
کد خبر: ۹۱۵۱۳۸۹
|
۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، آیین تجلیل ازمقام آوران ورزش استان مرکزی با حضور معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان ، استاندار مرکزی نمایندگان مردم اراک در مجلس در سالن کوه نور اراک برگزار که از 153 قهرمان بین المللی آسیایی و جهانی و همچنین 123 قهرمان المپیاد استعداد برتر کشور در بخش آقایان و بانوان تقدیر شد.

دکتر احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در این آیین گفت : قهرمانان و مدال آوران نماد خودباوری، خویشتن داری و مصداق بارز خواستن توانستن هستید که با وجود تمامی مشکلات، نام زیبای ایران اسلامی را در جهان پرآوازه کرده و سرود ملی را در عرصه هیا مختلف بین المللی طنین انداز می‌کنید.

وی افزود : استان مرکزی به لحاظ مدیریتی و زیرساختی از استان‌های توانمند و صاحب نام است و در تمامی تیم‌های ورزشی چند ورزشکار این استان حضور داشته و برای اقتدار ورزش کشور تلاش می‌کنند.

احمدی بیان داشت : پشتوانه اصلی ورزش کشور هیأت‌های ورزشی استان‌ها هستند که باید برای ساختن آینده ورزش کشور گام‌های مؤثری در راستای استعدادیابی بردارند.

وی اظهار داشت : این فرآیند ملی علاوه بر ایجاد رقابت سلامت و با انگیزه بین جوانان و نوجوانان، زمینه معرفی استعدادهای برتر ورزشی را فراهم می‌کند.

دکتر احمدی تصریح کرد : هیأت‌های ورزشی وظیفه دارند ورزشکاران با انگیزه و توانمند خود را شناسایی کرده و با قدرت در المپیاد استعدادیابی کشور شرکت کنند.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان خاطر نشان کرد : طرح تابستان با ورزش نیز از سوی مقام عالی این وزارتخانه به استان‌های مختلف کشور ابلاغ شده و باید ۲ روز پایان هفته با ورزش در راستای افرایش نشاط اجتماعی در کشور برنامه ریزی شود.

آقا زاده استاندار مرکزی در آیین تجلیل از قهرمانان بیان داشت :۵٠ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه های ورزشی نیمه تمام استانی مرکزی در نظر گرفته شده است.

وی افزود : در سال جاری اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال برای تکمیل پروژه های ورزشی نیمه تمام استان در نظر گرفته شده است که امیدواریم با اختصاص کامل این اعتبار بتوانیم تا پایان سال جاری یا اوایل سال آینده بخش زیادی از این پروژه های نیمه تمام را ساماندهی کنیم .

 آقا زاده در این مراسم درباره فعالیت باشگاه شهرداری اراک و ادامه حضور تیم‌های والیبال و هندبال استان در لیگ‌های برتر کشور تصریح کرد : شورای شهر و شهرداری قبول کردند از تیم والیبال شهروند اراک در لیگ برتر حمایت کنند

استاندار مرکزی اظهار داشت : برای هندبال با ایرالکو وارد مذاکره شده ایم که این باشگاه بدلیل هزینه های سنگین تیم فوتبال زیر بار حمایت از هندبال نمی رود اما در تلاشیم تا نماینده هندبال اراک در لیگ برتر شرکت کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار