سردار عبداللهی در گیلان:

کشورهای منطقه به خفت خود پایان دهند

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به قدرت دفاعی در منطقه و توان موشکی ایران گفت: کشورهای منطقه باید به خفت خود پایان دهند چرا کشورهای حاشیه خلیج‌فارس تا این حد به خود خفت داده و خود را برده آمریکا کردند؟
کد خبر: ۹۱۵۱۳۷۸
|
۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از آستانه اشرفیه، سردار علی عبداللهی عصر امروز در مراسم سالگرد شهادت شهید خوش‌سیرت در آستانه اشرفیه اظهار داشت: انقلاب اسلامی همواره مدیون خون شهدای والامقام است.

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح جنگ تحمیلی را توطئه دشمنان انقلاب برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: فداکاری رزمندگان اسلام سبب شد تا حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی نیز توسط دشمنان تصرف نشود.

وی با تاکید بر لزوم توجه ویژه به برگزاری یادواره‌های شهدا خاطرنشان کرد: جوانان باید بدانند چه جان‌فشانی‌ها و فداکاری‌هایی برای حفظ این نظام و انقلاب انجام‌شده و بهترین کار برای یادآوری این فداکاری‌ها برگزاری یادواره شهدا است.

سردار عبداللهی با اشاره به خصوصیات اخلاقی بارز شهید "خوش‌سیرت" ابراز داشت: این شهید والامقام یک بسیجی تمام عیار بود که‌ با عشق و علاقه وارد جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شد و با وجود مجروحیت‌های متعدد در ۱۶ عملیات شرکت کرد.

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه "شهید خوش‌سیرت" یک عارف وارسته و یک فرمانده کارآزموده بود عنوان داشت: این شهید بزرگوار برای هم‌رزمان و دوستان خود یک پناهگاه معنوی به حساب می‌آمد‌.

سردار عبداللهی با اشاره به اینکه داشتن روحیه جهادی سبب درخشش رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس شد تصریح کرد: جوانان ما در دوران دفاع مقدس با وجود تحریم‌های شدید به این خودباوری رسیده بودند که می‌توانند با مقاومت تمام موانع را کنار بزنند‌.

وی با اعلام اینکه امروز ملت ایران با مقاومت و همچنین با توجه به رهنمود‌های مقام معظم رهبری توانسته‌است استکباری جهانی را به زانو در بیاورد افزود: امروز ملت ایران با اقتدار در مقابل زیاده‌خواهی‌های مستکبران عالم ایستاده و از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کند.

سردار عبداللهی با بیان اینکه آمریکا باعث عدم پیشرفت کشورهای هم‌پیمان خود می‌شود و هر کشوری که با آمریکا هم‌پیمان است به هیچ موفقیتی نمی‌رسد گفت: این کشورها توانایی باز کردن حتی یک پیچ را ندارند ولی آمریکا بداند انقلاب اسلامی تمام این موفقیت‌ها بدون او ‌کسب کرده و این مسیر را ادامه می‌دهد.

معاون هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به نقش مهم آمریکا در آشوب منطقه خاورمیانه بیان کرد: در خاورمیانه عامل هر شرارت و ‌جنگی آمریکای مستکبر است زیرا قصد دارد با تشکیل گروه‌های مختلف تروریستی ازجمله داعش، سلاح‌های خود را بفروشد و‌ برای انجام این کار، کشورهای آرام منطقه را به آشوب می‌کشاند.

سردار عبدالهی با تاکید به اینکه انقلاب اسلامی تن به هیچ ذلتی نمی‌دهد، افزود: آمریکا باید بداند دوران زورگویی دیگر تمام‌شده زیرا قدرتی به نام ایران در منطقه به وجود آمده و با تکیه به نیروی ایمان جوانان خود، تن به هیچ ذلتی نمی‌دهد.

وی فاصله دادن جوانان از ارزش‌های دینی را یکی از اهداف مهم آمریکا در کشور دانست و خاطرنشان کرد: دشمن با ایجاد جنگ روانی و رسانه‌ای سعی در دور کردن جوانان این نسل از انقلاب و ارزش‌های دینی و اسلامی را دارد اما مدافعان حرم ثابت کردند این راه و‌ خط ادامه دارد.

سردار عبدالهی با اشاره به قدرت دفاعی در منطقه و توان موشکی ایران گفت: کشورهای منطقه باید به خفت خود  پایان دهند چرا کشورهای حاشیه خلیج‌فارس تا این حد به خود خفت داده و خود را برده آمریکا کردند؟

وی در ادامه تصریح کرد: به کشورهای منطقه توصیه میکنیم اگر می‌خواهند به پیشرفت و خودباوری برسند به این خفت پایان دهند و سر عقل بیایند، زیرا هیچ کشوری با حمایت آن‌ها به‌جایی نرسیده است.

معاون هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح مکتب انقلاب را مکتب آزادی‌خواهی،‌ حمایت از مظلومان و مقابله با استکبار خواند و با بیان اینکه کشورهای مسلمان دیگر با پیروی از این مکتب اندیشه‌های انقلاب را با آغوشی باز پذیرا شدند گفت: یکی از دلایل صادر شدن اندیشه انقلاب، آزادی‌خواهی ملت‌های مسلمان است.

سردار عبدالهی با تأکید بر لزوم توجه مسؤولین به برنامه گام دوم انقلاب اسلامی اذعان کرد: اگر کشوری قصد رسیدن به پیشرفت و ‌توسعه را داشته باشد باید به جوانان خود اعتماد کند و‌ دلیل تاکید ویژه مقام معظم رهبری به این مسئله در برنامه گام انقلاب نیز همین است.


انتهای پیام/
ارسال نظرات