پیام‌رئیس مجلس شورای اسلامی به نخستین کنگره نکوداشت شهید علی‌اکبر دهقان:
‌رئیس مجلس شورای اسلامی در بخشی از پیام ارسالی به نخستین کنگره نکوداشت شهید علی‌اکبر دهقان اولین نماینده مردم تربت‌جام، تایباد و باخرز در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: موضع‌گیری‌های انقلابی شهید دهقان علیه بنی‌صدر از او نماینده‌ای انقلابی در تراز جمهوری اسلامی ساخته بود.
کد خبر: ۹۱۵۱۳۵۳
|
۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، بخشی از پیام ارسالی رئیس مجلس شورای اسلامی به نخستین کنگره نکوداشت شهید علی‌اکبر دهقان اولین نماینده مردم تربت‌جام، تایباد و باخرز در مجلس شورای اسلامی که توسط معاون نظارت مجلس قرائت شد به شرح زیر است.

انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و اقتدار نظام ما امروزه در سطح بین‌المللی و منطقه‌ای منشأ تحولات شگرفی در بیداری ملت‌های مسلمان و ظلم‌ستیزی و عدالت‌خواهی نهضت‌های آزادی‌بخش بوده و خواهد بود.

حادثه عظیم هفتم تیر سال ۶۰ بود که ملت با از دست دادن ۷۲ چهره متعهد و انقلابی، چون شهید دکتر بهشتی و شهید علی‌اکبر دهقان عزادار شد این در حالی است که به‌رغم تلاش دشمنان صفوف دشمن‌شکن مردم فشرده‌تر و عزم آنان برای تداوم حرکت درم سیر تحقق کامل ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های امام و شهدا پرشتاب ترشد.

یکی از افتخارات بزرگ استان خراسان رضوی و خطه جام این است که در جمع شهدای بزرگ حادثه تروریستی هفتم تیر ۶۰ بزرگان گران‌قدری ازجمله شهید علی‌اکبر دهقان را تقدیم نموده است.

شهید علی‌اکبر دهقان نماینده جوان، ولایی، مردمی، انقلابی، متعهد و مبارز بود که با اقدامات جهادی و محوریت نیرو‌های انقلابی نقش مؤثری در اعتلای انقلاب اسلامی و تحکیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته است.

این نماینده شهید الگویی وحدت‌بخش و فردی ساعی برای توسعه و آبادانی منطقه و رفع نیاز‌های مردم بود که هیچ‌گاه این دغدغه او را از انجام وظایف ملی و رسالت انقلابی‌اش غافل ننمود. نطق‌های روشنگر و مؤثر او در مجلس شورای اسلامی و موضع‌گیری‌های انقلابی او علیه بنی‌صدر و جبهه نفاق از او نماینده‌ای انقلابی در تراز جمهوری اسلامی ساخته بود.

شهید دهقان که با کسب اعتماد شما مردم شهیدپرور حوزه انتخابیه تربت‌جام در انجام وظایف نمایندگی مجلس منشأ اثرات و خدمات فراوان داشت سرانجام بر سر عهد و پیمان خود به فیض عظمای شهادت رسید رحمت خداوند و درود بی‌پایان ملت شریف ایران به شهدای انقلاب و ۶۳۱ شهید خطه جام به‌ویژه این شهید افتخارآفرین باد.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی
ارسال نظرات
پر بیننده ها