خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان نهاوند گفت: اگر امروز ایران اسلامی عزت و عظمتی دارد از ثمره خون همین شهدای گرانقدر است.
کد خبر: ۹۱۵۱۳۵۱
|
۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۴

عزت و عظمت امروز ایران اسلامی ثمره خون شهدا استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در مراسم گرامیداشت شهدای هفت تیر و شهادت آیت الله شهید بهشتی و 72 تن از شهدای دفتر حزب جمهوری اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله «حیدری» و هفته قوه قضائیه اظهار داشت: اگر امروز ایران اسلامی عزت و عظمتی دارد از ثمره خون همین شهدای گرانقدر است.

وی افزود: اگر ایران در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کرده است و کوتاه نمی‌آید به برکت خون همین شهدا و حضور امت شهیدپروری است که ادامه دهنده راه شهدا هستند.

امام جمعه نهاوند با اشاره به شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی از جنگ تحمیلی تاکنون گفت: عامل اصلی اینکه باعث شد این شهدای بزرگوار به شهادت برسند از صدر اسلام تاکنون نفاق بوده است.

وی افزود: جریان نفاق یعنی کسانی که به نظام و انقلاب و ولایت تظاهر می‌کنند اما در دلشان آنها را قبول نکرده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) در خصوص ولایت فقیه بیان کرد: ولایت فقیه را به صورت سیاسی نپذیرفته‌ایم چون در قانون اساسی آمده است که ولایت فقیه یک مسئله اعتقادی است و اگر ولایت فقیه را به صورت اعتقادی قبول نداشته باشیم به طور قطع یک روزی در مقابل ولایت فقیه خواهیم ایستاد.

مغیثی با بیان اینکه اگر پیرو ولایت فقیه باشیم مملکت پیشرفت خواهد کرد، تصریح کرد: اطاعت از ولایت فقیه بود که در جنگ پیروز شدیم و توانسته‌ایم در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کنیم و آمریکا هم جرأت اعتراض و عرض اندام ندارد.

وی ابراز داشت: اطاعت از ولایت فقیه است که باعث می‌شود پهپاد متجاوز آمریکا توسط سپاه ساقط شود و آمریکا جرأت اعتراض نداشته باشد، بنابراین ولایت فقیه یک مسئله سیاسی نیست که در چارچوب قانون اساسی پذیرفته شود، ولایت فقیه یک مسئله اعتقادی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات