خبرهای داغ:

بهره‌برداری از 3 واحد مسکن مددجویی در بوکان

به همت بسیج سازندگی سپاه بوکان و همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان ۳ واحد مسکن مددجویی در روستاهای احمدآباد و بده زرد این شهرستان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۵۱۳۲۹
|
۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷

 سرهنگ پاسدار حسین جمشیدی در حاشیه افتتاح این طرح‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بوکان گفت: این منازل مسکونی در راستای طرح ساخت منازل مددجویی کمیته امداد امام خمینی (ره) توسط بسیج سازندگی سپاه بوکان و قرارگاه سازندگی حمزه سید الشهدا ساخته و امروز شاهد بهره برداری از آنان هستیم.

 وی افزود: طبق توافق سازمان بسیج مستضعفین و کمیته امداد امام خمینی(ره) ساخت ۱۰هزار واحد مسکونی در سراسر کشور از شهریور سال گذشته آغاز شده و پیرو همین توافقات ساخت 23 واحد مسکن مددجویی به همت سپاه بوکان و همکاری کمیته امداد امام (ره) در شهرستان نیز آغاز شده است که ۱۰ واحد آن تاکنون افتتاح شده و به بهره برداری رسیده اند و این واحد هم که امروز افتتاح شده شامل آنها خواهد شد.

 جمشیدی عنوان کرد: برای ساخت این واحد‌ها و سایر واحدهای افتتاح شده هرکدام ۳۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی بیان کرد: در برنامه های سال ۹۸ سپاه بوکان نیز ساخت ۱۳واحد مددجوی کمیته امداد، کلید خورده که به یاری حق تعالی در حال انجام هستنند.

فرمانده سپاه بوکان عنوان کرد: سپاه برنامه‌های متعددی در حوزه محرومیت زدایی در شهرستان طراحی کرده است، که به یاری خداوند و در آینده‌ای نه چندان دور بهربرداری خواهند شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه بوکان نیز در حاشیه بهره برداری از این واحد ها به خبرنگار ما گفت: این منازل در متراژ ۵۵ متر و با هزینه ۳۵۰ میلیون ریال برای مدد جویان معرفی شده از سوی کمیته امدادامام خمینی(ره) در سطح روستاهای مختلف شهرستان بوکان احداث می‌شوند.

میثم حنیف زاده افزود: تا کنون ۱۰واحد به بهره برداری رسیده و ۲ واحد دیگر نیز با پیشرفت ۸۰ درصدی تا ماه آینده به مددجویان تحویل داده خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار