خبرهای داغ:
شبکه های استانی سیما و صدای مرکز قزوین در سالروز شهادت رئیس مکتب تشیع امام جعفر صادق (ع) با ویژه برنامه های«طوبی»، «چراغ هدایت» و «آفتاب تشیع» همراه مخاطبان خواهد بود.
کد خبر: ۹۱۵۱۳۲۸
|
۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حسن اکبری مدیر روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین اظهار کرد: این ویژه برنامه ها با هدف معرفی سیره و روش اهل بیت علیهم السلام و بهره گیری از سبک زندگی ائمه معصومین(ع) از صدا و سیمای مرکز قزوین پخش خواهند شد.

اکبری گفت: سیمای مرکز قزوین با ویژه برنامه «طوبی» جمعه شب ساعت 21:15 و در خلال برنامه های «صبح و زندگی» و «تا آسمان» روز شنبه ساعت 8:50 و 12:27 به تبیین جایگاه آموزه های امام صادق علیه السلام در امور تربیت دینی و آمیختگی این آموزه ها با گزاره های علمی و تخصصی آن حضرت برای طراحی سبک زندگی علوی و نبوی می پردازد.

وی افزود: رادیو قزوین نیز در همین چارچوب ویژه برنامه های «چراغ هدایت» و «آفتاب تشیع» را با بخش های متنوعی همچون : مداحی، نغمه های مذهبی و گفتگوی کارشناسی طراحی نموده است که برنامه «چراغ هدایت» در شب شهادت حضرت امام صادق(ع) و عصر روز شنبه ساعت 18 و ویژه برنامه «آفتاب تشیع» در صبح روز شنبه ساعت 10صبح روی آنتن می روند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها