مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:
مراسم اختتامیه دوره تربیت و تعالی پایوران غرب مازندران با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا استان در چالوس برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۱۳۲۳
|
۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه چالوس، مراسم اختتامیه دوره تربیت و تعالی پایوران غرب استان با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران ،جمعی از پایوران غرب استان و نیز هادیان سیاسی و مسولین نمایندگی ولی فقیه نواحی غرب  مازندران در حسینیه شهدای سپاه ناحیه چالوس برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یدالله غلامی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران در این مراسم به تبیین بصیرت دینی  و لایتمداری پرداخت و گفت:دو واژه ولایتمداری و بصیرت دینی اگرچه از نظر الفاظ متمایز هستند و به حسب لغت نیز معنای جدای از هم دارند، ولی با دقت در معنای اصطلاحی آنها به ویژه در نگاه شیعی، مشخص می شود که منظور از این دو عنوان، یک معنا بیش نیست؛ چون در تفکر اسلام ناب محمدی صلی الله وعلیه وآله، ولایتمداری بدون بصیرت و هوشمندی معنا و مفهوم درستی ندارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه با اشاره به اینکه از حوادث تاریخی و  آثار گذشتگان باید عبرت گرفت، اضافه کرد : در حال حاضر شرایط سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بسیار پیچیده است و راهزنان دام های فراوان با شکل های مختلف برای فریب مسلمانان گسترده اند تا آنها را از هویت خود ساقط نمایند.

حجت الاسلام غلامی داشتن بصیرتی کامل در همه امور و موضع گیری ها را  لازم و ضروری دانست و تاکید کرد: بر هر مسلمانی لازم است با مطالعه دقیق و تیزبینی لازم به بصیرت خویش بیفزاید تا در دام شیادان و فریب کاران نیفتد.

گفتنی است ؛سرهنگ پاسدار حسین فقیهی معاونت عقیدتی سیاسی سپاه کربلا مازندران بابرگزاری آزمون ،پایان دوره تربیت و تعالی پایوران غرب استان را اعلام کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها