امام جمعه یزد:

ایران مذاکره را نمی پذیرد/ مقاومت تنها راه پیروزی در برابر استکبار است

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه ایران مذاکره را نمی پذیرد، گفت: انقلاب اسلامی ایران با پایداری و مقاومت در برابر دشمنان و پیروی از ولایت فقیه پایدار می‌ماند و موفقیت‌های خود ادامه می‌یابد.
کد خبر: ۹۱۵۱۲۹۰
|
۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در آیین تکریم و معارفه فرماندهان پیشین و جدید سپاه الغدیر استان یزد، اظهار داشت: بحث مذاکره و دیگری بحث مقاومت دو بحق مهمی است ککه اکنون در کشور ما وجود دارند.
وی افزود: در مسئله مقاومت نقش بزرگ و یگانه ولایت فقیه به روشنی مشخص است، به ویژه اینکه انقلاب ما بر پایه یک حرکت ولایی است.
آیت الله محمدرضا ناصری یزدی انقلاب و ولایت فقیه تفکیک پذیر دانست و ادامه داد: در سال ۵۶، انقلاب به یک نقطه‌ای رسیده بود و مردم ایران به اهمیت انقلاب و پیروزی آن پی برده بودند و افرادی به دنبال آن بودند که در سال ۵۶ انقلاب مردم را بپذیرند، ولی به گونه‌ای عمل کنند که یک حکومت ملی در کشور ایجاد شود و امام خمینی (ره) هم نقش یک عالم دینی را در جامعه داشته باشند، ولی خبری از حکومت دینی در کشور وجود نداشته باشد.
نماینده، ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه انتشار این موضوع باعث مردم شد، بیان کرد: مجلسی‌ها امیدوار شدند و ما هم در نجف خوشحال شدیم فکر می‌کردیم قرار است کشور یک آرامشی پیدا کند و امام هم برگردد.
امام جمعه یزد افزود: این موضوع ظاهر قضیه بود و برخی هم تلاش و رایزنی‌های بسیاری کردند که امام را نسبت به این موضوع راضی کنند و حکومت ملی در کشور ایجاد شود، اما امام خمینی (ره) که به خوبی نسبت به توطئه دشمنان آگاه بودند پیام دادند که حتما شاه باید برود و حکومت اسلامی در کشور ایجاد شود.
آیت الله ناصری با اشاره بر اینکه دشمن به وسیله مذاکره سعی دارد حالت انقلابی مردم را از بین ببرد، تصریح کرد: استکبار به دنبال جدایی دین از سیاست در ایران است و مردم هم در برابر زیاده خواهی آن‌ها ایستادگی و مقاومت نداشته باشند.
نماینده، ولی فقیه در استان یزد مقاومت را تنها را پیروزی در برابر استکبار دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران با پایداری و مقاومت در برابر دشمنان و پیروی از ولایت فقیه پایدار می‌ماند و موفقیت‌های خود ادامه می‌یابد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات