خبرهای داغ:
سومین كنگره بين المللي بيماري هاي عروق ريوی با حضور متخصص های خارجی و داخلی در محل همایش های هتل پارس تبریز آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۹۱۵۱۲۷۴
|
۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، دبیر اجرایی سومین کنگره بین المللی بیماری های عروق ریوی در حاشیه این کنگره از حضور متخصص هایی از هشت کشور دنیا در این کنگره خبر داد و گفت: اغلب سخنرانان این کنگره از نویسندگان آخرین راهکار های تشخیصی و درمانی بیماری های عروق ریوی هستند.
دکتر فرید رشیدی اظهار کرد: در این کنگره میزبان متخصصانی از کشورهای آمریکا، فرانسه، جمهوری‌چک، اتریش، بلژیک، ایتالیا، ترکیه و ژاپن هستیم.
وی افزود: در طول این دو روز هفت پنل تخصصی با تمرکز بر مهمترین محور های بیماری های عروق ریوی برگزار می شود.
وی با اشاره به جزییات مسائل مورد بررسی در این کنگره ادامه داد: بیماری های عروق ریوی شامل دو عنوان اصلی فشار خون ریوی و آمبولی ریوی که حوزه فشار خون ریوی در پنج دسته اصلی شامل فشار خون شریان ریوی، فشار خون ریوی ناشی از بیماری های قلب چپ، فشار خون ناشی از بیماری های درگیر کننده ریه مثل برونشیت مزمن، فشار خون ناشی از آمبولی های مزمن عروق ریه است که تلاش می شود در این کنگره مورد توجه قرار گیرد.
دکتر رشیدی افزود: این کنگره دارای امتیاز بازآموزی است و شامل گروه‌های هدف متخصصین ریه، قلب، داخلی، زنان، رادیولوژی و پزشکان عمومی از سراسر کشور بوده ود همچنین امکان ثبت نام در محل برگزاری کنگره نیز برای علاقمندان میسر است.
 سومین کنگره بین المللی بیماریهای عروق ریوی ششم و هفتم تیرماه در محل همایش های هتل پارس تبریز در حال برگزاری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها