خبرهای داغ:
مراســم سـی و هشـتمـیـن سـالـگـرد بـزرگداشـت شـهدای هفـتم تــیـر همراه وداع با شهدای گمنام در مرکز استان، جــمـعــه 7 تـیـــر، بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام حسین(ع)، به منظور تجلیـل از مقام شـامـخ و رفیـع شـهـدای والامـقـام و بـازخـوانـی و افـشـای حقوق بشـر دروغیـن امـریکایـی بـرگـزار می شـود .
کد خبر: ۹۱۵۱۲۷۳
|
۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برای حضور  پرشور ، معنوی و گستردۀ در  مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر همراه وداع با شهدای گمنام فراخوان و از عموم مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه بیرجند دعوت کرد.

در دومین روز از هفتۀ بازخوانی و افشای حقوق بشر امریکایی؛ مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر همراه وداع با شهدای گمنام برگزار می گردد.

 

ویــژه مراســم سـی و هشـتمـیـن سـالـگـرد بـزرگداشـت شـهدای هفـتم تــیـر همراه وداع با شهدای گمنام در مرکز استان، جــمـعــه 7 تـیـــر، بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام حسین(ع)، به منظور تجلیـل از مقام شـامـخ و رفیـع شـهـدای والامـقـام و بـازخـوانـی و افـشـای حقوق بشـر دروغیـن امـریکایـی بـرگـزار می شـود .

«بســم الله الـرحمـن الـرحـیــم»

«هـفتـۀ بـازخـوانـی و افشـای حقـوق بشـر امـریـکایـی»  شـشـم تیـرمـاه  تـا  دوازدهـم ؛ فرصت مغتنمی است تا به تبیین ابعاد و زوایای پیدا و پنهان جنایت های متعدد و متکثر آشکار و نهان در داخل و خارج از کشور و بازخوانی  خباثت ها و افشای چهره های نفاق آلود امریکای طاغوت اعظم  در ادوار مختلف بپردازیم.

طبق اسناد مستند و مستدل برجای ماندۀ تاریخی،  به وضوح رد پای خباثت و جنایت های متعدد امریکای متزور و جنایتکار از کـودتـای 28 مـرداد سـال 1332 تـا  بـه امـروز در جای جای ایـران اسـلامی کـاملاً مشـهود است؛که یکی از این صحنه ها و حوادث تـلخ تـاریـخ ، تـرور بیـش از 17 هـزار ایـرانی بیگناه و مظلـوم در طـول سالیان متمادی  و به ویژه تـرور سـیاسـتمداران  ارشـد  و مسـئولان خـدوم انــقلاب در تـابسـتان سـال 1360  با  طـراحـی و حمایـت های مسـتـقیـم امـریـکا سـت.

فـاجعـۀ تـروریـســتـی هـفـتم تـیــر  سـال 1360 ؛ نیـز خود به تنهایی یکی از هزاران هزار  سـنـد مـظلـومیــت وگـواه  حـقـانیـت ایـران اسـلامی است که بـا خـون پـاک و مطهـر آیت الله دکتر شــهیـد بـهشــتـی ، آن قافله‌سالار و سید شهیدان انقلاب اسلامی و هفتاد و دو تن از یاران باوفایش امضاء و خط انقلاب ، با خون سرخ آن شهیدان والامقام ، آبیاری شد و نهال تازه نوپای انقلاب اسلامی بارور و تنومند گشت.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ؛  ضـمن ادای احـتـرام به روح پرفتـوح شـهدای گرانقدر هفتـم تیــر و گرامیداشت نام ، یاد و خاطره و پیام آن عزیزان و ضمن بازخوانی گوشه هایی ازجنایات ددمنشانۀ و افشای حقوق بشر دروغین امریکایی؛  از مردم شهید پرور و  قدرشناس خراسان جنوبی دعوت می کند  تا با حضور پرشور ، معنوی و گستردۀ خود در مراسم هایی که به همین مناسبت در سراسر استان  برگزار می شود، ضمن ادای احترام به مقام شامخ و رفیع آن راست قامتان جاودانۀ تاریخ، بار دیگر خشم و نفرت و انزجار خود را از این‌گونه اقدامات سبوعانۀ تروریستی دشمنان قسم‌خوردۀ انقلاب اسلامی و منافقین مزدور به ویژه امریکا،  فریاد زده و در اعلام برائتی مجدد از منافقین و دشمنان انقلاب،  با آرمان‌های قدسی و بلند امام و شهیدان هفتم تیر تجدید میثاق نمایند.

مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر همراه وداع با شهدای گمنام در مرکز استان جمعه هفتم تیر، بعد از نماز مغرب و عشاء در خیابان پاسداران، مسجد امام حسین(ع) بیرجند برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها