خبرهای داغ:
معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه در همایش بزرگ پیاده روی عمومی، مبارزه با مواد مخدر را موضوعی اجتماعی عنوان کرد و گفت: برای ریشه کنی اعتیاد نیازمند مشارکت و همت عمومی مردم و مسئولان، هستیم.
کد خبر: ۹۱۵۱۲۶۶
|
۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدرضا مشایخی ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و هفته مبارزه با مواد مخدر، اظهار کرد: با توجه به گستره دامنه اعتیاد، پایین بودن سن اعتیاد کشور و همچنین آسیب های فردی و اجتماعی متعدد مواد مخدر، مبارزه با این معضل از بعد فرهنگی و اجتماعی از اولویت دار ترین مسائل کشور است.

    فرماندار ویژه میانه از آلودگی به مواد مخدر به عنوان پدیده شوم هزاره سوم تاریخ بشر یاد کرد و با اشاره به ابعاد اجتماعی آن، تاکید کرد: برای ریشه کنی این معضل، همه آحاد جامعه باید در کنار مسئولان به صورت جهادی وارد عمل شوند.

   وی افزود: اکنون متجاوز از 800 نوع مواد مخدر در سطح جهان در حال تولید، توزیع و مصرف است که مبارزه با آن را با مشکلات عدیده ای همراه ساخته و با توجه به مبانی اعتقادی و اهمیت اجتماعی این موضوع، بایستی در مصون سازی جوانان و نوجوانان کشور با مشارکت عمومی، گام های بلندی برداشته شود.

   همایش بزرگ پیاده روی عمومی به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه و هفته مبارزه با مواد مخدر از میدان نماز تا پارک انقلاب میانه برگزار شد و در پایان پس از اجرای برنامه های متنوع فرهنگی هنری، به قید قرعه به ده ها نفر از صدها شرکت کننده این همایش، جوایز متنوعی اهدا شد.  

ارسال نظرات