مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

کلیه تحرکات دشمن توسط جوانان ما تحت کنترل است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در دیدار با دانش آموزان طرح ولایت با اشاره به سرنگون سازی مقتدرانه پهپاد رادار گریز آمریکایی توسط نیروهای سپاه، گفت: دشمن باید بداند که کلیه تحرکات دشمن توسط جوانان ما تحت کنترل است.
کد خبر: ۹۱۵۱۲۶۴
|
۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد اذعان کرد: امروز نیروهای نظامی کشور به برکت خون شهدا و صبر و استقامت و مجاهدت جوانانمان، به چنان قدرتی دست یافته است که پهپاد رادار گریز دشمن را از لحظه پروازش از پایگاه آمریکایی مستقر در امارات تا آسمان کشور، تحت کنترل خود قرار داده و در مقابل چشمان بهت زده دشمن، آن را منهدم می سازد و این اقتدار، افتخاری بزرگ است.

   مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه با اشاره به حدیثی از معصومین(ع)، حرث، حسد و تکبّر را سه نشانه کفر برشمرد و افزود: علت اصلی قلدری هاو خونریزی های استکبار در جهان وجود این سه صفت رذیله در آنهاست و همین سه خصلت نیز عامل سقوط و شکست آنان را فراهم خواهد آورد.

   وی تصریح کرد: اکنون انقلاب اسلامی با گذشت 4 دهه و ورود به گام دوم، از تمامی چالش ها، ترورها، تحریم ها و تحمیلات به خوبی عبور کرده و اقتدار پوشالی استکبار را در هم شکسته است و این نتیجه هوشیاری ملت، ولایت مداری، ایثارگری ها و تلاشهای شبانه روزی جوانان کشور است.  

   حجت الاسلام امیرنژاد، شهدا را الگو و راهنمای اصلی جوانان دانسته و اظهار کرد: جوانان دیروز ما بهترین و باارزشترین گوهرشان که جان پاکشان بود را در راه حفظ اسلام، قرآن و انقلاب، فدا کردند و اکنون نوبت جوانان امروز است که با حضور در سنگرهای علم، تلاش، فکر و بصیرت، حافظ خون آنان و گردانندگان پرچمشان باشند.

   وی با اشاره به اینکه مخاطب اصلی رهبر فرزانه انقلاب در بیانیه گام دوم، جوانان است، افزود: جوانان کشور، سربازان و بازوان اصلی ولایتند و باید با محوریت ایشان در جنگ کنونی که جنگ اراده هاست با سلاح مقاومت وارد صحنه شده و مشکلات کشور را یک به یک حل کنند.

   دانش آموزان شرکت کننده در اردوهای طرح ولایت حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده در اتاق جلسات سپاه میانه با مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه دیدار کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها