خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان؛
حجت الاسلام حسینی دیباجی با بیان اینکه هزینه سازش با دشمنان بیشتر از هزینه مقاومت است گفت : قدرت آمریکا قدرت پوشالی است.
کد خبر: ۹۱۵۱۲۳۶
|
۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج حقوقدانان استان سمنان با بیان اینکه انقلاب ما شبیه انقلاب حضرت امیرالمومنین (ع) است گفت : امروزه نظام و انقلاب اسلامی مخالفینی دارد که به دنبال تحمیل فشار روانی و اقتصادی بر کشورمان هستند.
وی با بیان اینکه اگر مقابل دشمن بایستم دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند افزود : مقاومت بهترین راه حل برای ایستادگی در مقابل دشمنان است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه مقاومت موجب عقب نشینی دشمنان می شود تصریح کرد : مقاومت هزینه دارد و هزینه سازش با دشمنان بیشتر از هزینه مقاومت است.
حجت الاسلام حسینی دیباجی با بیان اینکه اهل حق همیشه پیروز میدان هستند گفت : قدرت آمریکا قدرت پوشالی است و دشمن هیچ گاه فکر نمی کرد انقلاب اسلامی ایران 40 ساله شود.
وی با بیان اینکه دشمنان فکر می کردند انقلاب اسلامی زیرساخت های مناسبی ندارد تصریح کرد : روحیه ی انقلابی، تفکر بسیجی و عمل جهادی سه مولفه ی کارآمد برای الگو شدن نظام جمهوری اسلامی ایران برای دیگر کشور ها است
گفتنی است، در پایان این مراسم از زحمات برادر میری رئیس سابق بسیج حقوقدانان تقدیر و پاسدار فانی سکان دار بسیج حقوقدانان استان سمنان شد.
حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی در مراسم تودیع و معارفه رئیس بسیج کارگری استان سمنان نیز با اشاره به نقش موثر کارگران در کشور گفت : مجموعه بسیج کارگری باید به قشر کارگران توجه بیشتری داشته باشد و مطالبات آنها را خواستار شد.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری با بیان اینکه باید برای رشد و پیشرفت کشور به کارگران توجه ویژه شود افزود : کارگران باید در کشور بیشترین درآمد را داشته باشند زیرا چرخه اقتصاد کشور به دست این عزیزان است.
گفتنی است، در پایان مراسم از از سرهنگ مصطفی کاورزیان رئیس سابق بسیج کارگری استان تقدیر و ستوان یکم سید محمد زرگر به عنوان رئیس جدید بسیج کارگری استان معرفی شد.

قدرت آمریکا قدرت پوشالی است

قدرت آمریکا قدرت پوشالی است

قدرت آمریکا قدرت پوشالی است

قدرت آمریکا قدرت پوشالی است

قدرت آمریکا قدرت پوشالی است

قدرت آمریکا قدرت پوشالی است

قدرت آمریکا قدرت پوشالی است

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها