پایان 37 سال انتظار

پیکر مطهر شهید سید حسن سیدین بروجنی که در سن 17 سالگی در عملیات رمضان در حوالی بصره عراق مفقود شده بود، پس از 37 سال به آغوش خانواده باز می گردد و روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در گلزار شهدای بروجن خاکسپاری خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۵۱۲۱۹
|
۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱


به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بروجن با اشاره به این که هویت شهید شناسایی شده بروجنی مشخص شده است، گفت: پیکر مطهر شهید سید حسن سیدین پس از ۳۷ سال به آغوش خانواده باز می گردد.

علی رحیمی در گفتگو با خبرگزاری بسیج به هویت شهید شناسایی شده بروجنی اشاره کرد و گفت: شهید سید حسن سیدین بروجنی فرزند سید خلیل و متولد 1344/06/18 می باشد که در سن ۱۷ سالگی در تاریخ 1361/04/24 در عملیات رمضان حوالی بصره عراق مفقود شده بود.

رحیمی با اشاره به این که پیکر شهید سیدحسن سیدین بروجنی در گلزار شهدا بروجن به خاک سپرده می شود، گفت: مراسم وداع با شهید سیدین جمعه هفتم تیر ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در حوزه علمیه حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بروجن برگزار می شود.

پیکر مطهر شهید سید حسن سیدین روز شنبه هشتم تیرماه مصادف با شهادت حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام)، ساعت ۹ صبح از مقابل معاونت فرهنگی سپاه ناحیه بروجن جنب درمانگاه صادقیه تشییع و در گلزار شهدای این شهر خاکسپاری خواهد شد‌.

مراسم گرامیداشت این شهید گرانقدر عصر روز شنبه ساعت از ۱۷ در حسینیه سالار شهیدان جنب گلزار  شهدای بروجن برگزار می شود.×

ارسال نظرات