خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان؛

فاصله از شیطان ترفیع جایگاه

حجت الاسلام حسینی دیباجی با بیان اینکه شیطان دروغگو است گفت : هرکس توانست از شیطان فاصله بگیرد به جایگاه بالایی دست یافت.
کد خبر: ۹۱۵۱۲۱۶
|
۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در سخنرانی بین الصلاتین در جمع پاسداران ستاد سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه 15 شوال سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم حسنی است گفت : این حضرت در طول زندگی خویش از 14 معصوم 5 معصوم را در ک کرده است.
وی با بیان اینکه انسان باید مراقب باشد تا شیطان در زندگی اش نفوذ نکند تصریح کرد : انسان نباید به شیطان اعتماد کند زیرا شیطان دروغگو و فریبکار است.
حجت الاسلام حسینی دیباجی با اشاره به سفارشات امام رضا (ع) به حضرت عبدالعظیم حسنی تصریح کرد : شیطان وسیله ای برای امتحان انسان ها است و هرکس توانست از شیطان فاصله بگیرد به جایگاه بالایی دست یافت.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه در این دنیا هر کس به آمریکا که شیطان بزرگ است اعتماد کرد دچار ضرر و زیان شد گفت : دولتمردان ما نیز هر کجا به آمریکا اعتماد کردند ضربه خوردند.
وی در پایان با بیان اینکه نماز یک دعا است تصریح کرد : انسان در هنگام نماز باید با تمام وجود با خداوند راز و نیاز کند.

فاصله از شیطان ترفیع جایگاه

فاصله از شیطان ترفیع جایگاه

فاصله از شیطان ترفیع جایگاه

ارسال نظرات
پر بیننده ها