فرمانده سپاه کردستان گفت: کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید کردستان یک کار فاخر فرهنگی در تراز شهدای استان و انقلاب بود که فرمانده کل سپاه هم مراتب اعلام رضایت خود از کیفیت کنگره شهدای کردستان را اعلام کرد.
کد خبر: ۹۱۵۱۲۱۱
|
۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار رجبی عصر امروز در آیین تجلیل از دست‌اندرکاران کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید استان کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار داشت: آنچه مسوولان در شهرستان‌ها و مرکز استان در خصوص کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید کردستان اتفاق افتاد، بیان نمی‌شود و نمی‌توان چنین زحماتی را فهرست کرد.

فرمانده سپاه کردستان اذعان داشت: آنچه در راستای این کنگره در استان انجام شد در قالب کتابی جمع‌آوری خواهد شد که اگر ۵۰ سال آینده به آن نگاه شود، چنین افتخاری را لمس کنند.

وی افزود: فرمانده کل سپاه هم مراتب اعلام رضایت خود از کیفیت کنگره شهدای کردستان را اعلام کرد، ضمن اینکه سردار غیب‌پرور نیز در اجلاسیه شهدای سنندج از این برنامه‌ها رضایت داشت.

سردار رجبی خاطرنشان کرد: در هر کدام از شهرستان‌ها مجموعه‌ای از اقدامات فرهنگی با هماهنگی‌های خوب امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه و دیگر مسوولان در قالب اجلاسیه‌های شهدای شهرستان انجام شد.

وی تصریح کرد: در شهرستان‌ها و استان همه مسوولان دست به دست هم دادند و برای کنگره ملی ۵۴۰۰ شهیدبه عنوان یک کار فرهنگی فاخر سنگ‌تمام گذاشتند که به بهترین وجه و در تراز انقلاب برگزار شد.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان ادامه داد: ساختار کمیته‌ها از سال ۹۳ و برای کنگره پیشمرگان مسلمان در سال ۹۴ تشکیل شد و بعد از آن کنگره هم کار‌ها تعطیل نشد و تا اجلاسیه پایانی کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید استان ادامه داشت.

وی افزود: کنگره کردستان در حد عالی ارزیابی شده است، چرا که اطلاع‌رسانی هیچ کنگره‌ای به اندازه کنگره کردستان در شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی و سایر رسانه‌ها نبود.

سردار رجبی ادامه داد: هماهنگی جمعی یکی دیگر از ویژگی‌های برتر کنگره شهدای کردستان بود که همه مسوولان در کنار هم بودند و همه احساس مسوولیت می‌کردند.

وی اذعان داشت: هماهنگی کار به گونه‌ای بود که اگر برای اجلاسیه پایانی کنگره ۲۰ هزار نفر دعوت می‌کردیم سالن ۲۰ هزار نفری پر می‌شد که البته ما به تناسب ظرفیت استان دعوت کردیم.

فرمانده سپاه کردستان یادآوری کرد: از آنجایی که جنگ فرهنگی دشمنان علیه ما ادامه دارد لذا با همین کار جمعی و احساس مسوولیتی که در مسوولان استان وجود دارد، قطعا اقدامات دشمن بی‌اثر خواهد بود.

استاندار کردستان ضمن تقدیر از زحمات تمامی دست اندرکاران برگزاری کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید کردستان، این کنگره را نمادی از یک کار مشترک در استان عنوان کرد.

در ادامه بهمن مرادنیا در آیین تجلیل از دست اندرکاران کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید استان کردستان، خاطرنشان کرد: همه فارغ از هر خط فکری و جناحی، در برگزاری این کنگره، تلاش و همکاری کردند و نتیجه آن اگرچه در مقابل ایثار شهدا کوچک، اما در قیاس با کشور، کار بزرگی بود.

وی افتخار اعلام خبر سرنگونی پهباد آمریکایی از سوی سردار سلامی در این کنگره را از برکت خون شهدای مظلوم استان دانست.

مرادنیا برگزاری کنگره ملی ۵۴۰۰ شهید را تمرین کار جمعی نامید و ابراز امیدواری کرد این تفکر جمعی و اتحاد در کار در استان باقی بماند و از مدیران استان خواست در راه خدمت به مردم کردستان که همیشه در کنار نظام ایستاده اند این اتحاد و همکاری را سرلوحه کار خود قرار دهند و آن را در به کار ببندند.

استاندار کردستان با اشاره به حضور پرشور مردم در کنگره، این حضور را موجب رونق و صفای کنگره و موجب خشنودی شهدا دانست.

بهمن مردانیا در ادامه اضافه کرد: کار‌های پراکنده زیادی برای شهدا انجام شده و هر دستگاه به وسع خود انجام داده، اما باید کاری ماندگار برای شهدا انجام دهیم و این کار، باغ موزه است که بلاتکلیف مانده که با همت جمعی حتما انجام خواهد شد.

در پایان این جلسه با اهدا لوح تقدیر از دست اندر کاران برگزاری کنگره تجلیل شد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات