اولین همایش فصلی رابطین نمایندگی در میبد برگزار شد

حجت الاسلام سید محمد هادی سلیمانی درهمایش فصلی شعب نمایندگی، ولی فقیه در حوزه‌های بسیج میبد:دوران بزن در رو تمام شده است.
کد خبر: ۹۱۵۱۲۰۵
|
۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، اولین همایش فصلی رابطین نمایندگی، ولی فقیه و شعب آن‌ها با حضور حجت الاسلام سید محمد هادی سلیمانی مسئول نمایندگی، ولی فقیه ناحیه میبد و مسئولین قسمت‌های آن و رابطین نمایندگی، ولی فقیه وشعب تحت امر آن برگزار گردید.
حجت الاسلام سید محمد هادی سلیمانی ضمن خیر مقدم به بسیجیان در این همایش عنوان کرد: قدرت ایران امروز با ایران سال‌های قبل تفاوت بسیار زیادی کرده که نمونه آن هدف قرار گرفته پهباد جاسوسی گلوبال هاواکی که آمریکا ادعا داشت به هیچ عنوان از طریق هیچ راداری قابل رهگیری نیست به وسیله سامانه بومی پدافند هوایی سوم خرداد شناسایی و منهدم گردید قدرت ما در مواجهه با جنگ سخت دشمن قابل با دهه ۶۰ نیست و روز به روز بر توان دفاعی ما در همه عرصه‌ها افزوده شده است، ولی در عین حال باید از جنگ نرم و عملیات روانی دشمن غافل نباشیم و وظیفه ما بصیرت افزایی در بین عموم مردم و بسیجیان است و این مسئولیت سنگین را باید همه به نحو احسن انجام دهند.
همچنین در این جلسه در مورد چگونگی اجرای برنامه‌های سال ۹۸ و اثر بخشی آن نکاتی گفته شد و هر یک از قسمت‌های حوزه‌های مقاومت با مسئول مربوط خود در ناحیه بابت همکاری و هماهنگی در اجرای برنامه‌ها گفت و گو نمودند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات