فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران از برگزاری دوره های روشنگری ویژه مدیران و هادیان سیاسی و فرهنگی به طور مستمر خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۱۲۰۲
|
۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶

به گزارش روابط عمومی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران؛ سردار حسن حسن زاده، فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران، با اشاره به اهمیت بحث روشنگری و پاسخ دادن به شبهات و معضلات فرهنگی در سطح جامعه، اظهارداشت: 10 دوره روشنگری برای بسیجیان، پاسداران و خانواد های آنان و اقشار مختلف مردم برگزار می شود. مدت برگزاری این دوره ها 45 روز است که پس از پایان دوره، توانایی های افراد شناسایی و هر یک از آنها با توجه به توانمندی هایشان برای پاسداران، بسیجیان، مردم یا هر سه مورد کارگاه های روشنگری را برگزار خواهند کرد.

حسن زاده افزود: این دوره ها پس از 45 روز آموزش های اولیه پایان نمی یابد بلکه ادامه می یابد و دوره های نیم روزه یا یک روزه در طول سال برگزار خواهد شد. بعد از برگزاری دوره های استانی، هر شهرستان می تواند این برنامه را خودش متناسب با جمعیت و شرایط منطقه خودش برگزار و هادیان فرهنگی تربیت کند.

 فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران، با اشاره به برخی شبهات و مسائل سیاسی و فرهنگی مبتلابه روز جامعه اظهار داشت: در دیدار اخیر دانشجویان با رهبر معظم انقلاب هم بحث هایی مطرح شد که چرا حضرت آقا در بعضی مسائل ورود پیدا  نمی کنند، ایشان هم فرمودند:« شما هم گوش دارید، هم چشم دارید» امام  و ولی فقیه اجازه ندارد غیر متعارف عمل کند . در زمان پیامبر هم ایشان در بسیاری از موراد به فهم مردم اهمیت می داد و احترام می گذاشت. اما در بسیاری از موارد ومسائل باید فهم مردم را اصلاح کرد. در بحث برجام طرف مقابل به تعهدات خود عمل نکرد علی رغم اینکه مقام معظم رهبری مخالف این موضوع بودند و اعتمادی به طرف مقابل نداشتند اما به تفکر جامعه احترام گذاشتند و فرمودند اشکال ندارد یک بار دیگر هم تجربه کنیم. روش ایشان منطقی، استدلالی و اثباتی است در دیدار نخست وزیر ژاپی با ایشان هم تمام دنیا اذعان کرد که فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی ایران استدلالی است.    

ارسال نظرات