خبرهای داغ:
فرماندار ویژه ملایر شهر ملایر را شهر الگوهای خاص و شهر جاذبه‌های بی‌نظیر گردشگری دانست و توسعه زیرساخت‌ها را لازمه توسعه گردشگری عنوان کرد و گفت: هدف ما توسعه بوم گردی است.
کد خبر: ۹۱۵۱۱۹۹
|
۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۴

 ملایر شهر الگوهای خاص و جاذبه‌های بی‌نظیر گردشگری استبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، قدرت الله ولدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مدیری که عملکرد ضعیف داشته باشد، جایگاهی در مجموعه ندارد و هر مدیری نتوانست با ما در توسعه شهرستان همراه باشد، برود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر قصد جابجایی مدیران را ندارم و از آنها برنامه طبق زمان‌بندی مشخص خواسته‌ام، ادامه داد: با توجه به توانمندی مدیران و زیرساخت‌های فراهم این شهرستان، در صدد هستیم که سند سه ساله راهبردی توسعه ملایر را در مدت زمان ۲ سال محقق کنیم.

فرماندار ویژه ملایر تاکید کرد: بد برخوردی مدیران و بدنه دستگاه‌های اجرایی این شهرستان با مردم، انجام ندادن به موقع درخواست‌ها و مطالبات ارباب رجوع و پیگری نکردن سریع مشکلات مردم پذیرفته نیست و جایگاهی در بدنه دولت ندارند.

وی خدمت به مردم، حل مشکلات، تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب و اجرای سیاست‌های دولت و نظام را از ضرورت‌ها برشمرد و بیان کرد: با سلیقه‌ای عمل کردن مدیران مخالف هستم و همه باید در شأن و جایگاه مردم به آنها خدمت کنیم.

ولدی با تاکید بر جهانی شدن انگور و ملی شدن صنعت مبل و منبت این شهرستان و حرکت به سمت جهانی شدن آن گفت: با وجود ظرفیت‌های بالای ملایر به دنبال این هستیم که این شهرستان در حوزه‌های مختلف معبر گردشگری نباشد، بلکه مقصد گردشگری باشد.

وی ملایر را شهر الگوهای خاص و شهر جاذبه‌های بی‌نظیر گردشگری دانست و توسعه زیرساخت‌ها را لازمه توسعه گردشگری عنوان و بیان کرد: هدف ما توسعه بوم گردی است و با توجه به دارا بودن بهترین فضاهای بوم گردی در ملایر، از این فضاهای بکر و طبیعی و جاذبه‌های گردشگری روستاها می‌توانیم برای رونق بوم گردی استفاده کنیم.

معاون استاندار همدان ادامه داد: در این راستا مهمانسراها و فضاهای اقامتی و رفاهی این شهرستان مورد بازرسی قرار گرفته است و برای توسعه این فضاها به منظور جذب گردشگر، در بودجه شهرستان کمک‌هایی را در نظر گرفته‌ایم.

وی همچنین تأمین امنیت بازار سنتی و تاریخی ملایر را از دیگر اولویت‌ها برشمرد و گفت: در این زمینه بازدیدهایی انجام شده و مهلت یک تا ۲ ماه برای اجرای طرح‌های مد نظر دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای تأمین امنیت بازار ملایر تعیین شده است.

ولدی بیان کرد: موضوع مهم در بازار سنتی ملایر بیمه نبودن مغازه‌ها، محصولات و فروشگاه‌هایی است که در بازار مستقر هستند و چنانچه حادثه ای رخ دهد خسارت‌های زیادی را به بار می‌آورد.

وی با اشاره به خسارت‌های سیلاب اخیر در این شهرستان افزود: بودجه‌های مربوط به این خسارت‌ها مشخص شده است و هم اکنون در حال پرداخت است و نیازمندی‌ها و تجهیزات مورد نیاز این شهرستان در مقابله با سیلاب و مدیریت بحران نیز در سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی به استان همدان اعلام شد.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه توجه به حوزه صنعت و تلاش برای ادامه حیات واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرستان در اولویت کاری قرار دارد تاکید کرد: به همین منظور دوشنبه‌های هر هفته را به بازدید از این واحدها و بررسی مسائل و مشکلات آنها اختصاص داده‌ایم و روزهای چهارشنبه نیز از طرح‌های عمرانی شهرستان بازدید می‌شود.

وی با اشاره به تشدید بازرسی‌ها از بازار و اصناف و دستگاه‌های اجرایی توسط تعدادی از اعضای هیأت اندیشه وزارن جوان اظهار داشت: خبرنگاران نیز می‌توانند به عنوان بازرسان افتخاری در این زمینه به ما کمک کنند.

ولدی بر لزوم حمایت و همراهی مدیران دستگاه‌های اجرایی از اصحاب رسانه و نشریات محلی تاکید کرد و گفت: مدیران و روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی در حوزه کاری و عملکردی خود موظف به پاسخگویی به خبرنگاران هستند و هیچ کوتاهی در این زمینه پذیرفته نیست.

وی ضمن عذرخواهی از جابجایی تنها دکه مطبوعاتی این شهر از سوی شهرداری گفت: به زودی مکان و زمان استقرار این دکه توسط شهرداری ملایر انجام می‌شود و برای توسعه و پیشبرد اهداف این شهرستان نیاز است اهالی رسانه و مدیران نگاه تعاملی داشته باشند.

معاون استاندار همدان با تاکید بر اینکه اعتقاد و توجه خاصی به حوزه فرهنگ و هنر دارم و از این حوزه دفاع می‌کنم خاطرنشان کرد: تفکر سیاسی دارم، اما هرگز تفکر سیاسی ام را در امور اجرایی شهرستان دخالت نمی‌دهم.

وی همچنین به ساماندهی ورودی‌های شهر اشاره و بیان کرد: ساماندهی ورودی‌های ملایر از سه محور اراک، همدان و بروجرد در دستور کار قرار گرفته و در سطح چهار بخش و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر نیز این روند اجرا می‌شود و مبلمان شهری باید متناسب با شهر ملی منبت و شهر جهانی انگور باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات